شناسهٔ خبر: 67354737 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عید غدیرخم ۱۱۰ موکب در تبریز برپا می‌شود

خبرگزاری صدا و سیما

معاون فرهنگی ستاد غدیر و رئیس سازمان بسیج شهرداری سپاه عاشورا گفت: ستاد غدیر استان برنامه‌های مختلفی برای جشن عید غدیر تدارک دیده است که برپایی ۱۱۰ موکب در شهر از جمله این برنامه ها است.

صاحب‌خبر -

عید غدیرخم ۱۱۰ موکب در تبریز برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای آذربایجان شرقی رحیم ملاحسینی در خصوص برنامه‌های دهه امامت و ولایت افزود: برنامه اصلی در این روز پیاده روی و راهپیمایی مردم و علاقه‌مندان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) از ساعت ۱۷ تا ۲۰ عصر در مسیر‌های میدان شهید بهشتی و باغ فجر به سمت مصلای اعظم تبریز است.
وی با بیان اینکه موکب‌های مستقر در طول این مسیر‌ها در فاصله‌های مختلف به مردم خدمات ارائه خواهند داد اظهار کرد: توزیع نذور و اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجرای سرود و مسابقات نقاشی از جمله برنامه‌های موکب‌ها در این روز است.

معاون فرهنگی ستاد غدیر و رئیس سازمان بسیج شهرداری سپاه عاشورا گفت: این موکب‌ها با همکاری سازمان‌ها و شهرداری‌های مناطق، دستگاه‌ها و سازمان‌ها و مشارکت مردم دایر می شوند.
ملاحسینی با بیان اینکه در روز عید سعید غدیر ۲۰ هزار پرس غذا پخت و در طول مسیر راهپیمایی و مناطق محروم و حاشیه شهر توزیع می‌شود ادامه داد: همزمان با جشن عید سعید غدیرخم، سازمان سیما منظر شهرداری تبریز نیز بیش از ۱۰ هزار گل گلدانی بین شهروندان در طول مسیر راهپیمایی توزیع خواهد کرد.

وی گفت: برگزاری قرعه کشی ۲۲۰ دستگاه دوچرخه در اندازه‌های مختلف با ارسال کد ملی به شماره ۲۰۰۰۴۱۴۱۵۱ از سوی سازمان فناوری اطلاعات شهرداری، مولودخوانی، نصب پوستر و بنر در اتوبوس ها، قطارشهری، تاکسی‌ها و تابلو‌های شهری از دیگر برنامه‌های روز عید غدیر در تبریز است.
ملاحسینی اعلام کرد: به مناسبت عید سعید غدیر، سازمان‌های قطارشهری و اتوبوسرانی تبریز جا به جایی شهروندان به مسیر‌های راهپیمایی در بعد از ظهر را به صورت رایگان انجام خواهد داد.

نظر شما