شناسهٔ خبر: 67618762 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر روابط عمومی آتش نشانی یزد اعلام کرد؛

نجات ۴۸۸ حادثه‌دیده با تلاش آتش نشانان یزد/ ۷ آتش نشان مصدوم شدند

یزد- مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد از انجام نزدیک به ۱۶۰۰ عملیات حادثه و حریق در سه ماهه نخست سال جاری با حضور آتش‌نشانان یزد و نجات جان ۴۸۸ حادثه دیده خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد، علیرضا مسرت اظهار کرد: در ۳ ماهه نخست در مجموع ۸۲۵ عملیات حریق اتفاق افتاد که شامل ۲۷۶ مورد در فروردین، ۳۵۲ مورد در اردیبهشت و ۱۹۷ مورد در خرداد است.

وی آمار حوادث سه ماهه نخست امسال را نیز ۷۶۹ مورد شامل ۲۰۲ مورد در فروردین، ۳۹۲ مورد در اردیبهشت و ۱۷۵ مورد در خرداد اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد عمده ترین عملیات حریق استان را از نظر فراوانی حریق ضایعات با ۲۸۳ مورد، خودرو و وسایل نقلیه با ۱۳۵ مورد و ساختمان با ۹۱ مورد عنوان کرد.

وی ادامه داد: عمده ترین حوادث نیز از نظر فراوانی مربوط به مزاحمت یا رهایی حیوانات با ۳۱۷ مورد، نجات شهروندان مصدوم در حوادث با ۲۲۱ مورد و عملیات رفع خطر و امدادرسانی در سیل و آب‌گرفتگی با ۱۲۴ مورد بوده است.

مسرت، آمار شهروندان مصدوم در حوادث ۳ ماهه امسال را ۲۲۱ نفر، فوتی‌ها را ۳۷ نفر و نجات یافتگان را ۴۸۸ اعلام کرد و افزود: طی این سه ماه، ۷ نفر از آتش‌نشانان یزد نیز در راه خدمت‌رسانی مصدوم شدند.

برچسب‌ها:

نظر شما