شناسهٔ خبر: 67263815 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

وضعیت قرمز در ۲ نقطه تهران

اکوایران : از ابتدای سال جاری تا امروز ۵ روز هوای پاک، ۷۶ روز هوای قابل قبول و ۱۰ روز ناسالم برای گروه‌های حساس در روزشمار شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

صاحب‌خبر -

  شاخص آلودگی هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۱۶۶ قرار داشت و کیفیت هوا ناسالم بود اما امروز - چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳- شاخص آلودگی هوا روی عدد ۸۳ است و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، ۱۰ ایستگاه در وضعیت قابل قبول (زرد) قرار دارند و در ۲ ایستگاه ( اقدسیه.منطقه یک و پونک.منطقه ۵) وضعیت پاک (سبز) ثبت شده که بهترین شرایط مربوط به ایستگاه پونک در منطقه ۵ با شاخص ۳۵ است.

این در حالی است که در ۵ ایستگاه (شادآباد.منطقه ۱۸، شریف.منطقه ۲، شهرری.منطقه ۲۰، شهرداری منطقه ۱۹ و میدان فتح.منطقه ۹) وضعیت ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی) ثبت شده است. همچنین عدد شاخص در دو ایستگاه شهرداری منطقه ۱۱ و در پارک شکوفه در منطقه ۱۴ وضعیت ناسالم برای همه (قرمز) را نشان می‌دهد که ایستگاه پارک شکوفه با شاخص ۱۵۳ آلوده‌ترین نقطه تهران است.

 از ابتدای سال جاری تا امروز ۵ روز هوای پاک، ۷۶ روز هوای قابل قبول و ۱۰ روز ناسالم برای گروه‌های حساس در روزشمار شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است و این آمار برای سال گذشته، ۸ روز هوای پاک، ۷۶ روز هوای قابل قبول و ۷ روز هوای ناسالم برای گروه های حساس بوده است.

 

نظر شما