شناسهٔ خبر: 67260870 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

در سی‌امین روز از خرداد؛

کیفیت هوای پایتخت قابل قبول است/ وضعیت قرمز در ۲ ایستگاه

شاخص آلودگی هوای تهران امروز روی عدد ۸۳ است و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شهر؛ شاخص آلودگی هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۱۶۶ قرار داشت و کیفیت هوا ناسالم بود اما امروز - چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳- شاخص آلودگی هوا روی عدد ۸۳ است و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، ۱۰ ایستگاه در وضعیت قابل قبول (زرد) قرار دارند و در ۲ ایستگاه ( اقدسیه.منطقه یک و پونک.منطقه ۵) وضعیت پاک (سبز) ثبت شده که بهترین شرایط مربوط به ایستگاه پونک در منطقه ۵ با شاخص ۳۵ است.

این در حالی است که در ۵ ایستگاه (شادآباد.منطقه ۱۸، شریف.منطقه ۲، شهرری.منطقه ۲۰، شهرداری منطقه ۱۹ و میدان فتح.منطقه ۹) وضعیت ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی) ثبت شده است. همچنین عدد شاخص در دو ایستگاه شهرداری منطقه ۱۱ و در پارک شکوفه در منطقه ۱۴ وضعیت ناسالم برای همه (قرمز) را نشان می‌دهد که ایستگاه پارک شکوفه با شاخص ۱۵۳ آلوده‌ترین نقطه تهران است.

گفتنی است؛ از ابتدای سال جاری تا امروز ۵ روز هوای پاک، ۷۶ روز هوای قابل قبول و ۱۰ روز ناسالم برای گروه‌های حساس در روزشمار شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است و این آمار برای سال گذشته، ۸ روز هوای پاک، ۷۶ روز هوای قابل قبول و ۷ روز هوای ناسالم برای گروه های حساس بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما