شناسهٔ خبر: 67282996 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو خبر داد

راه‌اندازی انبار مجازی شرکت‌های تولیدکننده ملزومات پزشکی

مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو از راه اندازی انبار مجازی شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات و ملزومات پزشکی برحسب شناسه گذاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از وبدا، سعیدرضا شاهمرادی، دراین‌باره گفت: راه‌اندازی چنین انباری به دلیل ضرورت و  اهمیت نظارت و رصد زنجیره توزیع از تامین کننده تا مصرف کننده نهایی بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه قسمت عمده‌ای از تامین کشور با بهره‌مندی از کالاهای تولیدی است، به منظور رصد این قسمت از کالاها، به ویژه مواردی که مواد اولیه آنها از ارزهای حمایتی استفاده می کند، انبار مجازی برای کالاهای تولیدی مشابه کالاهای واردتی با در نظر گرفتن تعداد شناسه گذاری به عنوان موجودی اولیه تامین کننده اصلی تعریف خواهد شد.

سرپرست اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی تصریح کرد: از آنجا که تعداد شناسه گذاری براساس تعداد در هر بسته است، باید تعداد در بسته درست اظهار شود. 

وی با ذکر این نکته که در صورتی که تعداد در بسته اشتباه اظهار شده و اصلاح نشده باشد، بعد از ایجاد انبار مجازی طبق روند ذکرشده، امکان ویرایش وجود نخواهد داشت، هشدار داد: مسئولیت اسناد فروش معادل برای بارگذاری در سامانه انبار مجازی به عهده شرکت‌هاست.

انتهای پیام

نظر شما