شناسهٔ خبر: 67263100 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس کمیته تبلیغات ستاد انتخابات بوشهر :

فضای تبلیغات انتخاباتی در استان بوشهر پرنشاط است

بوشهر- ایرنا- رئیس کمیته تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر گفت: فضای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در این استان بدلیل حضور همه طیف‌های سیاسی پر نشاط و انتخابات هم رقابتی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، " عبدالرحیم افروغ " روز چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه استان بوشهر با موضوع حضور حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: فارغ از هر دیدگاه یا هر نامزد که مورد حمایت اصحاب رسانه یا نتیجه انتخابات باشد ، مهم ایجاد شور توام با شعور برای مشارکت حداکثری است.

وی افزود: کوشش و تلاش رسانه نقش ویژه و اساسی برای جهت دهی افکار عمومی در این مقطع دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: فرایند انتخابات به شکل مطلوب در حال انجام است، اما برایمان آنچه مهم است ایجاد فضای شور و نشاط انتخاباتی برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای است.

افروغ تصریح کرد: تعامل ، همکاری و هماهنگی اهالی رسانه با مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دولت و خانه مطبوعات ، منجر به ایجاد فضای همدلی در استان بوشهر شده است.

وی گفت: هم اینک ۱۵۰ رسانه مکتوب و غیرمکتوب در استان بوشهر دارای مجوز فعالیت است که از این شمار ۵۰ رسانه در دولت سیزدهم مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

تلاش دشمنان برای دلسرد کردن مردم

مسوول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر نیز گفت: تمام برنامه دشمنان در فضای مجازی ،رسانه‌ای و اجتماعی برای دلسرد کردن مردم و پایین آوردن مشارکت است اما مردم با حضور آگاهانه پای صندوق های اخذ رای این نتیجه را برعکس خواهند کرد.

" محسن رضایی نژاد " افزود: هر تریبون و هر رای به تعبیر مقام معظم رهبری تیری است در چشم دشمن و افزایش قدرت نظام را در پی خواهد داشت.

انتخابات ریاست جمهوری به‌صورت نیمه الکترونیک

رئیس کمیته سیاسی ستاد انتخابات استان بوشهر نیز گفت: با توجه به اصل ۱۳۱ قانون و تعیین رئیس جمهور جدید ساز و کار و شرایط برگزاری انتخابات در این استان فراهم شده است.

" سعید حیدری " یادآور شد: دراین دوره انتخابات به شکل نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی افزود: دستگاه‌های احراز هویت برای انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر بروز رسانی شده است.

بیشتر بخوانید

معاون استاندار بوشهر: جوانان زمینه ساز شور انتخاباتی در جامعه هستند

۷۹۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری در بوشهر پیش‌بینی شد

اعضای هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر تعیین شدند

رئیس کمیته سیاسی ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: مسئولان همه ستادهای انتخاباتی معرفی شده اند و در سطح استان در امنیت و سلامت کامل فعالیت تبلیغاتی خود را انجام می‌دهند.

حیدری گفت: رسانه‌ها باید به شیوه خلاقانه با استفاده از ظرفیت مردمی فضای انتخابات را پرشور کنند.

هیچ اعلام جرم علیه رسانه‌ها در سطح استان نداشته‌ایم

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: رسانه‌ها اگر نقدی بر مجموعه دولتی وارد می‌کنند از اختیارات و محدودیت‌های آن دستگاه اشراف داشته باشند.

عمار شهنیایی افزود: هیچ اعلام جرم علیه رسانه‌ها در سطح استان نداشته‌ایم و اصحاب رسانه نیز با تعهد و مسوولیت شناسی در راستای فعالیت حرفه ای خود تلاش می‌کنند.

نظر شما