شناسهٔ خبر: 67262047 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تجهیز ۵۰ خانه ورزش روستایی در خراسان رضوی

مدیرکل ورزش‌ و جوانان خراسان رضوی گفت: ۵۰ خانه ورزش روستایی خراسان رضوی در طرح یادگار ابراهیم تجهیز شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، علیرضا تاج‌فیروز با اشاره به تجهیز خانه‌های ورزش روستایی تحت عنوان طرح یادگار ابراهیم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهید رئیسی یکی از حامیان جدی ورزش بود. وسایلی که امروز ارسال شد از محل تأمین اعتباراتی بود که در انتهای سال 1402 توسط دولت به وزارت ورزش و اداره‌کل ورزش‌ و جوانان استان تخصیص پیدا کرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر حدود 640 خانه ورزش روستایی در خراسان رضوی داریم که توسط اداره‌کل ورزش‌ و جوانان خراسان رضوی تجهیز شده است که  از این تعداد 140 خانه ورزش روستایی در یک سال اخیر تجهیز شده و 50 مورد آن امروز انجام شد.

تاج‌فیروز خاطرنشان کرد: امروز 50 بسته ورزشی به خانه‌های ورزش روستایی به کمک وزارت ورزش، بهیاری‌ها و هیئت ورزش‌های بومی و محلی، تحت عنوان یادگار ابراهیم به ارزش 16 میلیارد ریال ارسال و تجهیز شده است. 

مدیرکل ورزش‌ و جوانان خراسان رضوی یادآور شد: حداقل 50 تا 60 خانه ورزشی روستایی دیگر را تا پایان سال تجهیز خواهیم کرد و فاز یک گود کشتی با چوخه در قوچان، استادیوم مه‌ولات، سالن کشتی و رزمی (سالن سقف‌کوتاه) در تربت‌جام و یک سالن ورزشی در یکی از روستاهای کاشمر و  تعدادی چمن مصنوعی در روستاهای رشتخوار و چناران را افتتاح خواهیم کرد.

انتهای پیام/282

نظر شما