شناسهٔ خبر: 67279136 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس قوه قضاییه:

غفلت در انتخابات به امنیت و کشور لطمه می زند

ری- رئیس قوه قضاییه گفت: غفلت در انتخابات به امنیت و کشور لطمه می زند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح پنج شنبه در آئین تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل که به مناسبت قرار گرفتن در آستانه هفته قوه قضائیه انجام شد اظهار کرد: در عصر حاضر امام (ره) نوری بود در این جاهلیت مدرن، این نور هدایت در عصری طلوع کرد که اندیشکده‌های مستکبران عالم تلاش کرده بودند معنویات و اسلام را کمرنگ کنند.

وی با بیان اینکه قدرت اصلی امام (ره) در مقابل استکبار، بعد از خدا و قاطعیت رهبری، مردم بود گفت: امام با مردم، رژیم شاهنشاهی را سرنگون و با ایمان و قدرت مردم در مقابل آمریکا ایستاد و با منیت‌ها برخورد می‌کردند.

اژه ای گفت: غفلت در انتخابات به امنیت و کشور لطمه می‌زند و دشمن را جسور می‌کند، حضور پرشور و پرمعنای مردم و انتخاب صحیح آینده بهتری را برای کشور خواهیم داشت، اما اگر یک حضور معناداری داشتیم صحنه را عوض می‌کنیم.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه وقتی سخنان امام را رصد کنیم دو چیز یعنی اسلام و مردم پررنگ‌تر از همه کلام‌ها در فرمایشات امام بوده است عنوان کرد: امام مردم متدین را بالاترین قدرت می‌دانست و با اعتماد به همین مردم چنین انقلابی را به پا کرده که تا به امروز در حال پیشرفت است.

اژه ای افزود: امام قبول نمی‌کردند در هیچ دستگاهی یک نفر مورد ظلم قرار بگیرد، با همین نگاه بود که حکومت اسلامی ایران به نام جمهوری اسلامی ایران نام گرفت.

وی گفت: در مرحله اول حضور پرشور مردم است که باید زمینه‌ها و بستر این حضور پرمعنا را فراهم کنیم، با وحدت کلمه، همدلی و با همین ظرفیت‌های مهم خدادادی قطعاً قدم‌های بلندتری را در راستای پیشرفت کشور و رفع مشکلات مردم برخواهیم داشت.

رئیس قوه قضائیه بیان کرد: شهادت می‌دهم قاطبه همکاران در قوه قضائیه در جهت اجرای عدالت و انجام وظایف‌شان هستند و تلاش می‌کنند که ظلمی نباشد و عدالت را گسترش دهند.

نظر شما