شناسهٔ خبر: 67262030 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

افتتاح مدرسه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرج

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: مدرسه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در خط ۴ حصار کرج با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به دانش آموزان تقدیم و در دولت سیزدهم ۱۰۰ مدرسه تحویل دانش آموزان البرزی شد. رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: مدرسه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در خط ۴ حصار کرج با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به دانش آموزان تقدیم و در دولت سیزدهم ۱۰۰ مدرسه تحویل دانش آموزان البرزی شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری برنا، حمیدرضا خانمحمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در حاشیه افتتاح مدرسه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در خط ۴ حصار کرج با اشاره به رشد ۳۰۰ درصدی کمک های خیرین در کشور، اظهارکرد: دانش آموزان آینده سازان این کشور هستند، بنابراین باید شرایط مناسب برای تحصیل آنها را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه تکمیل این مدرسه از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به استان البرز با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان آماده تقدیم به دانش آموزان شد، اذعان کرد: در دولت سیزدهم ۱۰۰ مدرسه در همین مقیاس تحویل دانش آموزان شد. از این پس نیز تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا بتوانیم کمبود سرانه فضاهای آموزشی را در کشور جبران کنیم.

حمید مسعودی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز در این مراسم، گفت: با احصای موانع و نیازهای مناطق کم برخوردار، برنامه ریزی دقیقی برای تقویت زیرساخت های آموزشی علی الخصوص در مناطق حاشیه نشین شهرستان کرج از جمله خط ۴ حصار داشتیم.

وی بیان کرد: مدرسه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با زیربنای حدود ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع احداث شده و دارای ۱۵ کلاس درس، فضاهای آزمایشگاهی و کمک آموزشی و … بوده و اولین مدرسه ای است که در سال جاری افتتاح شد. عملیات ساخت این مدرسه انتهای سال گذشته به اتمام رسید اما افتتاح نشده بود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز ضمن ابراز امیدواری از اینکه افتتاح این مدرسه سرآغازی برای تکمیل و بهره برداری از سایر پروژه های این حوزه باشد، خاطرنشان کرد: تمامی اعتبار و هزینه ساخت این مدرسه بزرگ از محل اعتبارات دولتی و سرفصل محرومیت زدایی برای این پروژه هزینه شده است. تا پایان شهریور ماه، ۱۲ پروژه شامل مدرسه، استخر و سالن ورزشی در البرز افتتاح می شود.

 انتهای پیام/ 

نظر شما