شناسهٔ خبر: 67260902 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

با حضور معاون عمرانی وزیر در البرز؛

مدرسه ۱۵ کلاسه شهید سلیمانی در خط ۴ حصار افتتاح شد

معاون عمرانی وزیر در البرز گفت: در دولت سیزدهم ۱۰۰ مدرسه تحویل دانش آموزان البرزی شد. از این پس نیز تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا بتوانیم کمبود سرانه فضاهای آموزشی را در کشور جبران کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین البرز،حمیدرضا خان محمدی، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور عصر سه شنبه در حاشیه افتتاح مدرسه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در خط ۴ حصار کرج با اشاره به رشد ۳۰۰ درصدی کمک‌های خیرین در کشور به خبرگزاری صدا وسیمای مرکز البرز اظهار داشت: دانش آموزان آینده سازان این کشور هستند، بنابراین باید شرایط مناسب برای تحصیل آن‌ها را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه تکمیل این مدرسه از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به استان البرز با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان آماده تقدیم به دانش آموزان شد، خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم ۱۰۰ مدرسه در همین مقیاس تحویل دانش آموزان شد. از این پس نیز تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم کمبود سرانه فضا‌های آموزشی را در کشور جبران کنیم.

حمید مسعودی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان روز سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح این مدرسه گفت: با احصا موانع و نیاز‌های مناطق کم برخودار، برنامه ریزی دقیقی برای تقویت زیرساخت‌های آموزشی علی الخصوص در مناطق حاشیه نشین شهرستان کرج از جمله خط ۴ حصار داشتیم.

وی بیان کرد: مدرسه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با زیربنای حدود ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع در زمینی به مساحت تقریبا ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع احداث شده و دارای ۱۵ کلاس درس، فضا‌های آزمایشگاهی و کمک آموزشی و … بوده و اولین مدرسه‌ای است که در سال جاری افتتاح شد. عملیات ساخت این مدرسه انتهای سال گذشته به اتمام رسید، اما افتتاح نشده بود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز ضمن ابراز امیدواری از اینکه افتتاح این مدرسه سرآغازی برای تکمیل و بهره برداری از سایر پروژه‌های این حوزه باشد، خاطرنشان کرد: تمامی اعتبار و هزینه ساخت این مدرسه بزرگ از محل اعتبارات دولتی و سرفصل محرومیت زدایی برای این پروژه هزینه شده است. تا پایان شهریور ماه، ۱۲ پروژه شامل مدرسه، استخر و سالن ورزشی در البرز افتتاح می‌شود.

گفتنی است: مدرسه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عصر امروز با حضور آقا محمدی قائم مقام وزیر کشور و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، خانمحمدی، معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی، عبداللهی استاندار البرز، پورگلیان مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای طرح‌های سازمان نوسازی مدارس کشور مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان و فرماندار ویژه شهرستان کرج در خط ۴ حصار افتتاح شد.

نظر شما