شناسهٔ خبر: 67280323 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آغاز ثبت‌نام وام ۳۰میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی

ثبت‌نام وام ۳۰میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بازنشستگان تهرانی از امروز می‌توانند برای دریافت وام 30میلیون تومانی ثبت‌نام کنند؛ ثبت‌نام وام از طریق سامانه و غیرحضوری انجام می‌شود.

کانون بازنشستگان تهران اعلام کرد: پیش ثبت‌نام در سایت به معنی دریافت قطعی وام نیست و دریافت وام افراد منوط به تخصیص منابع مالی لازم توسط سازمان تامین اجتماعی است و وظیفه کانون بازنشستگان صرفا پیش ثبت‌نام است.

اولویت با بازنشستگانی است که تاکنون وام ضروری دریافت نکرده‌اند.

به گزارش تسنیم، ثبت‌نام اولین مرحله وام‌ 30 میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 1403 از طریق کانون‌های بازنشستگی آغاز شده و تا روز دوشنبه (چهارم تیرماه) ادامه دارد.

برای کانون‌های بازنشستگی هر استان سهمیه‌ای در نظر گرفته شده است که بعد از به حد نصاب رسیدن ثبت‌نام‌کنندگان سایت به صورت خودکار بسته می‌شود.

دارا بودن سن حداکثر 78 سال، عدم مسدودی حساب، مالکیت تلفن همراه به نام شخص متقاضی، عدم سابقه چک برگشتی، عدم بدهی معوق به سیستم بانکی کشور (بابت شخص متقاضی یا ضمانت وام دیگران)، عدم استفاده از تسهیلات مشابه طی دو سال گذشته و داشتن موجودی مکفی در حساب بانکی شخص به مبلغ 100 هزار تومان از جمله شروط دریافت این تسهیلات است.

انتهای پیام/

نظر شما