شناسهٔ خبر: 67261868 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

دستگاه های لازم برای کلینیک زیبایی؛ معرفی ۴ دستگاه کاربردی!

دستگاه‌های لیزر موهای زائد ازجمله مهم‌ترین دستگاه‌ های کلینیک زیبایی است که مدل‌های متنوعی دارد.

صاحب‌خبر -

کلینیک‌های زیبایی برای ارائه خدمات کامل و موثر و جلب رضایت زیباجویان به دستگاه‌های متنوعی نیاز دارند. انواع دستگاه‌های لیزر موهای زائد، لاغری، جوانسازی و مراقبت از پوست ازجمله دستگاه های لازم برای کلینیک زیبایی هستند. برای کسب موفقیت در کلینیک زیبایی باید دستگاه‌های مدرن و پیشرفته داشته باشید که از سلامت زیباجویان و بیماران محافظت کند. اگر به دنبال تهیه لیست وسایل مطب زیبایی یا کلینیک‌تان هستید در این مطلب به بررسی کامل  انواع دستگاه‌های موردنیازی که یک کلینیک زیبایی باید داشته باشد می‌پردازیم.

۱. دستگاه‌های لیزر موهای زائد؛ پرکاربردترین دستگاه کلینیک‌های زیبایی

دستگاه‌های لیزر موهای زائد ازجمله مهم‌ترین دستگاه‌ های کلینیک زیبایی است که مدل‌های متنوعی دارد. بهترین برندها برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد شامل دستگاه‌های لیزر الکساندرایت، لیزرهای دایود و دستگاه IPL SHR برای کلینیک زیبایی هستند. در ادامه به بررسی انواع این دستگاه‌های لیزر موهای زائد می‌پردازیم.

  • برند الکساندرایت: این برند شامل ۳ مدل دستگاه به نام‌های لیزر الکس اندینگ  اکسل اچ ار (Exel HR)، دستگاه لیزر الکس اکسنتو (Single Accento) و دستگاه لیزر الکس اکسنتو اندینگ (Dual Accento) است.
  • برند دایود: دستگاه لیزر دایود مد آپولو  اچ ای ۸۱۱ (HS-۸۱۱) و لیزر دایود سلن (SELENE) دو مدل از بهترین دستگاه‌های دایود برای لیزر موهای زائد هستند.
  • دستگاه ای پی ال اس اچ ار ۶۵۰ (IPL SHR ۶۵۰) از بهترین دستگاه‌های چینی لیزر موهای زائد بوده که از خنک‌کننده‌ای بسیار پرقدرت و هوشمند استفاده می‌کند.

دستگاه‌های لیزر موهای زائد با استفاده از نور لیزری با طول موج مشخص، به فولیکول‌های مو نفوذ کرده و مانع از رویش مجدد آن‌ها می‌شود. همچنین هر دستگاهی ویژگی خاص خود را دارد. به‌عنوان مثال دستگاه لیزر اندینگ مناسب برای پوست‌های تیره و سبزه بوده و قابلیت نفوذ به بخش‌های عمیق‌تر پوست را برای حذف دائمی فولکول‌های مو دارد. همچنین دستگاه الکس اکسنتو با قدرت خنک‌کنندگی و توان بسیار بالا برای حذف موهای زائد انواع تایپ‌های پوستی، یکی از پرطرفدارترین دستگاه‎‌های لیزر برای کلینیک زیبایی است.

دستگاه های لازم برای کلینیک زیبایی؛ معرفی ۴ دستگاه کاربردی!

۲. دستگاه‌های لاغری؛ از بین بردن چربی‌های موضعی و عضله‌سازی

تهیه دستگاه‌های لاغری مانند خرید دستگاه جوانسازی پوست و دستگاه‌های رفع موهای زائد از الزامی‌ترین، تجهیزات مورد نیاز کلینیک زیبایی است. دستگاه‌های لاغری با دارا بودن تکنولوژی پیشرفته نه‌تنها چربی‌های موضعی بدن را از بین می‌برد بلکه عضله‌سازی را نیز بدون زمان نقاهت انجام می‌دهد. دستگاه‌های کانتورینگ لاغری بدن به دو مدل تهاجمی و غیرتهاجمی تقسیم‌بندی می‌شوند. 

دستگاه لاغری غیرتهاجمی برای کلینیک زیبایی

دستگاه‌های لاغری غیرتهاجمی با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته امکان لاغری و کاهش سایز را بدون نیاز به جراحی و برش پوست را فراهم کرده است. دستگاه‌های لاغری غیرتهاجمی مانند دستگاه لیزر CMSLIM، دستگاه آراف‌رافوس (RFOS) و دستگاه ترواسکالپت‌ای‌دی (TRUSCULPT ID) از بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها برای لاغری موضعی و رفع سلولیت هستند. دستگاه کره‌ای لیزر CMSLIM با دو اپلیکاتور، با شدت بالا قابلیت سوزاندن چربی و عضله‌سازی را به‌صورت هم‌زمان دارد. همچنین رفع اسپاسم عضلانی، پیشگیری و تاخیر در اسپاسم عضلات، کاهش سلولیت و سفید شدن پوست از سایر موارد درمانی CMSLIM است. دستگاه آراف‌رافوس با داشتن سنسور حرارتی مادون قرمز از سوختگی پوست زیباجو جلوگیری می‌کند. همچنین دستگاه غیرتهاجمی رافوس با داشتن هندپیس CET  قابلیت از بین بردن چربی‌های موضعی با ضخامت کم مانند غبغب و بازو را دارد.

دستگاه لاغری کم تهاجمی (لیپوساکشن) مناسب برای مجموعه‌های زیبایی

دستگاه لیپوماتیک و دستگاه لیپوساکشن ایواماتیک (Evamatic) دو مدل از دستگاه‌های لاغری کم‌تهاجمی هستند. دستگاه ایواماتیک با برداشت یکنواخت و انتخابی چربی قسمت‌های مختلف، لیفت بدن، رفع سلولیت و داشتن کم‌ترین ریسک تروما و آمبولی به یکی از بهترین دستگاه‌های لیپوساکشن بین جراحان پلاستیک معروف است. دستگاه لیپوماتیک نیز از دستگاه‌های لاغری کم‌تهاجمی محبوب بوده که به دلیل ساکشن هم‌زمان از سرعت بالایی برخوردار است و عوارض لیپوساکشن سنتی را نیز ندارد. به‌علاوه، دستگاه لیپوماتیک دوره ریکاوری کوتاهی داشته (۱۰ روز) و باعث بروز تاول، سوختگی و نکروز نمی‌شود.

۳. بهترین دستگاه‌های جوانسازی پوست برای مجموعه مراقبت پوست و مو کدام‌اند؟

به‌طورکلی دستگاه‌های جوانسازی پوست که یکی از تجهیزات مورد نیاز کلینیک زیبایی است، باتوجه‌به کاربردشان به دو نوع درمانی و زیبایی تقسیم‌بندی می‌شوند. به‌علاوه، افتادگی پوست، چین و چروک، سوختگی، جای جوش و آکنه و لکه‌های پوستی با دستگاه‌های جوانسازی، درمان می‌شود. همچنین از دستگاه‌های جوانسازی زیبایی پوست صرفا با هدف زیبایی استفاده شده و برای درمان نیست.

موثرترین دستگاه‌های جوانسازی و درمانی

 دستگاه‌هایی مانند لیزر اکسل V، پلتفرم XEO، دستگاه CO۲ فرکشنال و دستگاه لیزر کیوسوئیچ از بهترین دستگاه‌های لیزر جوانسازی درمانی هستند. در ادامه به بررسی این دستگاه‌ها می‌پرداریم.

  • دستگاه اکسل وی: این دستگاه از برند کوترا با تکنولوژی لیزر اندیگ، CO۲ فرکشنال و لیزر اربیوم، برای درمان اسکار و آکنه، جوانسازی پوست، درمان لک صورت و بدن، ضایعات پوستی و منافذ پوست استفاده می‌شود.
  • دستگاه پلت فرم زئو (XEO): این دستگاه برای درمان اسکار سوختگی و جراحی، اسکار آکنه، درمان چین و چروک و درمان لک صورت و بدن انجام می‌شود.
  • دستگاه FRACTIONAL CO۲: این دستگاه از برند بایسون برای درمان اسکار آکنه، اسکار سوختگی و جراحی، جوانسازی پوست و برداشتن ضایعه‌های پوستی استفاده می‌شود.
  • دستگاه لیزر کیوسوئیچ: این دستگاه یکی از بهترین دستگاه‌ها برای درمان لکه‌های پوستی، کک و مک و تتو در کوتاه‌ترین زمان و با کم‌ترین عوارض جانبی است.

دستگاه‌های جوانسازی و زیبایی با جلب رضایت بسیار بالا

بسیاری از افراد برای از بین بردن لکه‌های پوستی و چین و چروک‌های صورت به کلینیک‌ها و پزشکان متخصص پوست مراجعه می‌کنند؛ به همین دلیل تهیه تجهیزات مطب زیبایی با بهترین و کم‌عارضه‌ترین دستگاه‌های جوانسازی اهمیت بسیاری پیدا کرده است. در ادامه بهترین دستگاه‌های جوانسازی و زیبایی را معرفی می‌کنیم.

  • دستگاه VIRTUE RF: این دستگاه با دارا بودن بهترین سیستم رادیوفرکانسی بدون درد و با کم‌ترین دوره نقاهت، برای درمان چین‌وچروک، اسکار آکنه، جوانسازی پوست  استفاده می‌شود.
  • دستگاه AGNESS: این دستگاه بهترین راه برای درمان آکنه‌های فعال مقاوم به درمان، حذف چین‌وچروک و پف بالا چشم و جوش‌های سر سیاه است.
  • دستگاه آر اف السیس: این دستگاه به درمان تعریق بیش از حد پوست کمک کرده و ازجمله بهترین دستگاه‌ها برای جوانسازی پوست و کاهش چین و چروک صورت و گردن است.
  • دستگاه هایفو دابلو گلد پریمیوم: این دستگاه امکان هم‌زمان لیفتینگ و جوانسازی پوست در یک جلسه را فراهم کرده که اثر درمانی طولانی مدتی دارد.
  • دستگاه پلاسما فرکشنال: این دستگاه با تکنولوژی پلاسماتراپی، به‌صورت غیرتهاجمی افتادگی پلک بالا و پایین را برطرف می‌کند.

دستگاه های لازم برای کلینیک زیبایی؛ معرفی ۴ دستگاه کاربردی!

۴. دستگاه میکرودرم ابریژن ساندرم؛ بهترین دستگاه مراقبت از پوست

اگر برای از بین بردن کدری پوست صورت، رفع لکه‌های قهوه‌ای پوست وجوش‌های سرسیاه در کلینیک به‌دنبال تهیه دستگاه هستید، دستگاه‌های مراقبت از پوست انتخابی مناسب برای درمان و رفع این مشکلات هستند. یکی از بهترین دستگاه‌های مراقبت از پوست، دستگاه میکرودرم ابریژن ساندرم ۳ است که با لایه برداری عمیق از پوست در طی جلسات درمانی منظم زیباجو، اسکار آکنه و خطوط ریز چین‌وچروک را بهبود می‎دهد.

متناسب با نیاز زیباجویان، برای خرید دستگاه‌های کلینیک زیبایی اقدام کنید

پرکاربردترین و موردنیازترین دستگاه های کلینیک زیبایی شامل دستگاه‌ رفع موهای زائد، دستگاه‌های لاغری، دستگاه‌های جوانسازی پوست و مراقبت از پوست است. هنگام تحقیق برای خرید انواع دستگاه کلینیک زیبایی باید به ویژگی‌های مهمی ازجمله کم عارضه بودن، میزان دوره نقاهت و مقدار اثربخشی آن توجه کنید تا علاوه‌بر تهیه دستگاهی با کارایی بالا، رضایت زیباجویان را نیز جلب کنید. همچنین برای خرید بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها برای کلینیک زیبایی به سایت‌های معتبری مانند آفاطب مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما