شناسهٔ خبر: 67279045 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

دستگاه لیزر تیتانیوم 2024 و ویژگی های منحصر به فرد آن

​دستگاه لیزر تیتانیوم از سری تجهیزات پیشرفته‌ای است که برای ازبین‌بردن موهای زائد مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای ارائه خدمات مناسب به مراجعه‌کنندگان در کلینیک‌های زیبایی بهترین انتخاب به‌شمار می‌رود.

صاحب‌خبر -

 

 

به‌کارگیری 4 طول موج متفاوت و یک دستگاه خنک‌کننده برای جلوگیری از بروز سوختگی روی پوست، تنها بخشی از ویژگی‌های خوب این دستگاه محسوب می‌شود که در کنار آن‌ها می‌توان موارد دیگری را نیز نام برد.

توضیحاتی درباره دستگاه لیزر تیتانیوم

در بازار می‌توان تنوع بالایی از دستگاه‌های لیزر را مشاهده کرد که کارایی مختص به خود را دارند که دراین‌بین قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم با توجه به اثرگذاری فوق‌العاده‌ای که دارد با استقبال خوبی ازسوی متقاضیان مواجه شده است.

دستگاه لیزر تیتانیوم مدل 2024 با استفاده از فناوری نوین 3D SHR ساخته شده و برای افرادی با جنس پوست مختلف تاثیر فوق‌العاده‌ای درزمینه حذف موهای زائد دارد.

دستگاه حذف موهای زائد تیتانیوم این قابلیت را دارد تا با ارائه طول موج مناسب و عرض پالس موثر، به لایه‌های زیرین پوست نفوذ کند و با تاثیر روی فولیکول‌ها مانع از رشد موهای زائد شود، برخی از مشخصات فنی دستگاه به‌طور خلاصه در جدول زیر قابل مشاهده است:

تعداد طول موج‌ها

4 طول موج

توان خروجی لیزربار

1200، 1600 و 2000

توان پاور

3200 و 24000

نوع لیزربار

کوهرنت آمریکا

سیستم خنک‌کننده

کولینگ هندپیس تا منفی 20درجه

 

 

 

 

 

 

 

بررسی ویژگی‌های اصلی دستگاه لیزر تیتانیوم

دلایلی که باعث می‌شود تا این دستگاه مورد توجه بسیاری از متقاضیان قرار بگیرد، ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن است که به شما این امکان را می‌دهد تا عملکرد خوبی را درحین استفاده مشاهده کنید.

در اختیار داشتن 4 طول موج مختلف

در این دستگاه 4 طول موج مختلف شامل الکساندرایت 755، دایود 808، اندیگ 1064 و 940 نانومتر به‌کار می‌رود که به‌صورت همزمان قابلیت نفوذ به عمق بافت پوست را دارند و هرکدام به نحوی روی فولیکول و رنگ‌دانه‌ها اثر می‌گذارند.

فناوری مورد استفاده در دستگاه لیزر موهای زائد به‌دلیل داشتن طول موج‌های مختلف علاوه‌بر اینکه کارایی آن را ارتقا می‌دهد، باعث می‌شود تا این ابزار ویژگی‌های درمانی بهتری داشته باشد و ماندگاری آن نیز افزایش پیدا کند.

دستیابی به نتیجه سریع با دستگاه لیزر تیتانیوم

نفوذ تمامی طول موج‌های مورد استفاده در این دستگاه بیشترین تاثیر را روی موهای زائد دارد و می‌توان انتظار داشت که مراجعه‌کنندگان در مدت‌زمان کوتاه‌تری نتیجه مطلوب را به‌دست آورند.

درضمن این دستگاه دارای 2 هندپس بسیار قوی است که به سرعت‌بخشیدن به مراحل درمان کمک می‌کنند و درصورت استفاده از مدل تیتانیوم 2024 معمولا تعداد جلسه‌های مورد نیاز برای مراجعه‌کنندگان کاهش پیدا می‌کند.

مورد دیگری که باید درخصوص سرعت بالای دستگاه‌های لیزر تیتانیوم مد نظر قرار داد مربوط به استفاده از اسپات بزرگی است که که به‌طور کلی طیف وسیعی از سطح پوست را پوشش می‌دهد.

اگر شما هم در پی گرفتن مدرک لیزر هستید شرکت نویان طب مانلی این امکان را برای شما فراهم آورده است.

دستگاه لیزر تیتانیوم مناسب برای انواع پوست

12

دستگاه‌های رفع موهای زائد که مبتنی‌بر نور پالسی شدید و لیزر هستند به این روش کار می‌کنند که فولیکول‌های حاوی ملانین را به‌طور قابل توجهی گرم کرده تا به‌مرور از بین بروند.

پوستی که ملانین زیادی داشته باشد معمولا تیره‌تر است و بیشتر در معرض سوختگی براثر تابش پرتوهای لیزر قرار می‌گیرد که حذف موهای زائد را با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌کند.

معمولا پوست‌های تیره و روشن برای حذف موهای زائد نتیجه متفاوتی را نشان می‌دهند و این مسئله باعث می‌شود تا در هنگام استفاده از این دستگاه‌ها نیز رنگ و جنس پوست اهمیت زیادی داشته باشد.

در این دستگاه تیتانیوم از نور پالسی شدیدی با قابلیت خنک‌کنندگی بهتر استفاده می‌شود که اثرگذاری خوبی روی پوست‌هایی با طیف رنگی مختلف دارد و ازآنجایی‌که معمولا افرادی با پوست تیره دیرتر نسبت به درمان پاسخ می‌دهند، به‌کارگیری این مدل برای آن‌ها مناسب‌تر است.

ارزیابی اولیه توسط متخصص زیبایی نشان می‌دهد که پوست مراجعه‌کننده به‌طور تقریبی به چند جلسه لیزردرمانی نیاز دارد که معمولا به‌دلیل قدرت بالای این دستگاه می‌توان انتظار داشت که این روند برای اغلب افراد سریع‌تر طی شود.

دستگاه لیزر تیتانیوم به‌گونه‌ای تنظیم می‌شود تا براساس هر نوع جنس پوست، طول موج‌های مشخصی را ایجاد کند تا هر فردی بهترین نتیجه را از فرایند لیزردرمانی کسب کند.

تعداد شات بالا در دستگاه لیزر تیتانیوم

لیزربار تعبیه‌شده روی دستگاه تیتانیوم یکی از باکیفیت‌ترین و جدیدترین نمونه‌ها محسوب می‌شود که لاین‌های مورد استفاده برای آن به‌صورت پیوسته در کنار هم قرار می‌گیرند.

شات اسمی برای این دستگاه با توجه به اینکه از کدام مدل استفاده کنید کمی متفاوت است و معمولا می‌توان در بسیاری از آن‌ها بیش از 30میلیون شات مفید را در نظر گرفت.

برخوداری از دستگاه خنک‌کننده در لیزر تیتانیوم

در سر هندپس دستگاه خنک‌کننده‌هایی بسیار قوی قرار دارد که درحین لیزردرمانی مانع از سوختگی پوست می‌شود و این امکان را به شما می‌دهد تا بدون هیچ‌گونه افت قدرت، عملکرد خوبی را شاهد باشید.

ICE Plus یک فناوری پیشرفته است که به‌طور مداوم پوست را خنک می‌کند و دمای کنترل‌شده را در طول دوره لیزردرمانی ارائه می‌دهد تا مراجعه‌کنندگان حس بهتری داشته باشند.

در این دستگاه یک واتر کولینگ قرار دارد که برای خنک‌کردن آن از گاز استفاده می‌شود و در واقع دمای محیط تاثیر خاصی روی روند خنک‌کنندگی آب درون دستگاه لیزر ندارد.

با استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم می‌توان انتظار داشت که سیستم خنک‌کننده قابلیت کاهش دما تا منفی 20درجه را داشته باشد تا مطمئن شوید که مراجعه‌کننده درد و سوزش پوست را احساس نمی‌کند.

بخش‌های مختلف دستگاه لیزر تیتانیوم

13

در کنار تمامی ویژگی‌های منحصربه‌فردی که این دستگاه را در نظر خریداران برجسته می‌کند، باید گفت که ارائه مشخصات فنی و بخش‌های کاربردی مختلف نیز ارزش بالای آن را بیشتر نشان می‌دهد.

برای اینکه دستگاه‌های لیزر تیتانیوم عملکرد مناسبی را در اختیار شما قرار دهد، شرکت سازنده در مدل 2024 از فناوری‌های نوینی بهره می‌برد که تعدادی از مهم‌ترین موارد عبارت است از:

  • صفحه‌نمایش: در این دستگاه از یک نمایشگر 15 اینچی با قابلیت لمس حرارتی استفاده می‌شود که با برخوداری از کیفیت 4K بهترین کارایی را ارائه می‌دهد.
  • سیستم‌عامل اندروید: برای کنترل نمایشگر، این دستگاه به سیستم‌عامل اندروید مجهز است که دسترسی بیشتری را به کاربر می‌دهد.
  • هندپیس‌های متنوع: به‌کارگیری هندپیس‌های مختلف با توان خروجی متفاوت باعث می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن موهای زائد حذف شوند، ازطرفی فناوری In Montion نیز امکان عبور سری دستگاه از یک نقطعه بدن به‌صورت متوالی را می‌دهد.
  • لیزربار پیشرفته: برای ساخت لیزربار این دستگاه از فناوری 3D SHR استفاده می‌شود که پرتوهای باکیفیتی را به‌صورت همزمان برای ازبین‌بردن موهای زائد ارائه می‌دهد.
  • سنسورهای هوشمند: برای بالابردن کارایی دستگاه لیزر تیتانیوم در مدل‌های جدید از سنسورهای هوشمندی برای خروجی جریان، کنترل دما، اعمال محدودیت تعداد شات و دیگر بخش‌ها استفاده می‌شود.

مزایای استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم

به‌طور کلی ساخت دستگاه‌های لیزر درزمینه خدمات زیبایی تحول عظیمی ایجاد کرد که در همین راستا استفاده از دستگاه‌های لیزر تیتانیوم برای رفع موهای زائد نیز مزایای مختلفی را برای شما به‌همراه دارد که باید به موارد زیر اشاره کرد.

ایمنی بالا در هنگام استفاده از دستگاه‌های لیزر تیتانیوم

فناوری به‌روز و پیشرفته‌ای که برای ساخت این دستگاه در نظر گرفته می‌شود مهم‌ترین عامل در بالابردن ایمنی مراجعه‌کنندگان است که بدون درد و سوختگی می‌توانند از شر موهای زائد خود خلاص شوند.

این روش کاملا بی‌خطر است و مراجعه‌کنندگان بعداز گذراندن جلسه‌های حذف موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم معمولا هیچ‌گونه عوارض جانبی خاصی مانند التهاب، حساسیت و خارش پوستی را مشاهده نمی‌کنند.

برخی از افرادی که دارای پوست خیلی حساسی هستند امکان دارد بعداز انجام فرایند لیزردرمانی با این دستگاه اثراتی مثل قرمزی پوست را تجربه کنند که به‌طور معمول با گذشت چند دقیقه برطرف می‌شود.

بسیاری از متخصصان زیبایی و مراکزی که از دستگاه‌های لیزر تیتانیوم استفاده می‌کنند تاکنون هیچ‌گونه نارضایتی و مواردی از بروز عوارض جانبی خطرناک را گزارش نکرده‌اند که نشان از ایمنی بالای این دستگاه است.

در اختیار داشتن تاییدیه‌ها و استانداردهای بین‌المللی همچون CE اروپا و FAD آمریکا نیز گواهی بر ایمنی بالای این دستگاه است تا اطمینان خاطر بیشتری را برای کاربران فراهم کند.

امکان استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم برای تمامی نقاط بدن

ارائه عملکرد فوق‌العاده در این دستگاه به شما این امکان را می‌دهد تا با خیال راحت بتوانید برای ازبین‌بردن موهای زائد در نقاط مختلف بدن همچون صورت، زیر بغل، کشاله ران، دست‌ها و پاها از آن استفاده کنید.

با توجه به حساسیت و ضخامت موهای زائد در هر نقطه از بدن، متناسب با نظر کارشناس معمولا شدت لیزردرمانی ممکن است تفاوت داشته باشد که با کمک دستگاه‌های لیزر تیتانیوم می‌توان این تنظیمات را اجرا کرد.

پوشش‌دهی وسیع دستگاه نیز دیگر موردی است که در این زمینه به شما کمک می‌کند و در مواقعی که هدف مراجعه‌کننده لیزر تمامی قسمت‌های بدن باشد اپراتور عملکرد سریع‌تری دارد.

استفاده آسان از دستگاه لیزر تیتانیوم

نکته قابل توجه دررابطه‌با دستگاه‌های لیزر تیتانیوم این است به‌دلیل بهره‌مندی از فناوری پیشرفته و اسپات‌هایی با سایز کوچک و بزرگ، اپراتور در هنگام کار خیلی راحت‌تر عمل می‌کند.

در واقع این دستگاه به شما اجازه می‌دهد تا با سرعت‌بخشیدن به کار لیزردرمانی، تعداد مراجعه‌کنندگان خود را افزایش دهید و نسبت به دستیابی به بهترین نتیجه نیز مطمئن باشید.

براساس تجربه‌ها و آمارهایی که درخصوص استفاده از دستگاه‌های لیزر تیتانیوم وجود دارد، اثربخشی این مدل به‌طور چشم‌گیری نسبت به دیگر روش‌ها ارتقا پیدا کرده و نتایج مطلوب‌تری را ارائه می‌دهد.

طول عمر عالی دستگاه‌های لیزر تیتانیوم

ازآنجایی‌که در این سری از دستگاه‌های لیزر 2 هندپس قدرتمند به‌کار می‌رود به‌طور کلی در مقایسه با دیگر محصولات موجود در بازار کارایی و طول‌عمر بالاتری را می‌توان از دستگاه انتظار داشت.

تعبیه قطعات و بخش‌های بسیار پیشرفته و کارآمد در این دستگاه به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید برای مدت‌زمان بیشتری از لیزر تیتانیوم برای ارائه خدمات زیبایی استفاده کنید و هزینه‌های نگهداری را کاهش دهید.

علاوه‌بر مواردی که به آن‌ها اشاره شد این دستگاه امکان استفاده برای چندین ساعت متوالی بدون افت عملکرد را دارد و دیگر مزایای آن شامل ارائه نتیجه دائمی و سطوح انرژی مناسب است.

نکات مهم برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

14

با درنظرگرفتن این مسئله که مدل‌هایی با ساختار مختلف از دستگاه‌های لیزر تیتانیوم در بازار عرضه می‌شود زمانی که قصد خرید دستگاه لیزر تیتانیوم را دارید بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

  • برند: شما در هنگام انتخاب این دستگاه باید به‌دنبال برندهایی باشید که گواهینامه‌های معتبر و تاییدیه‌های لازم را داشته باشند تا از هدرفت سرمایه خود جلوگیری کنید.
  • کارایی: تنها لیزرهای پیشرفته و اثبات‌شده حداکثر ایمنی و کارایی را برای انواع پوست ارائه می‌دهند، به همین خاطر باید کارایی دستگاه را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید که با نیازهای شما همخوانی دارد.
  • مراجعه به شرکت معتبر: این دستگاه با سلامت مراجعه‌کنندگان ارتباط دارد و برای اینکه نتایج خوبی داشته باشد باید از اصالت و کیفیت آن اطمینان حاصل کرد که این مسئله درگرو خرید از شرکت‌های معتبر است.
  • توان خروجی: رائه مدل‌هایی با توان‌های متفاوت به شما اجازه می‌دهد تا انتخاب بهتری داشته باشید اما مسئله مهم این است که باید متناسب با اولویت‌های خود، دستگاه لیزر تیتانیوم با قدرت مناسبی را انتخاب کنید.
  • نوع خنک‌کننده: وجود سیستم خنک‌کننده پیشرفته و دقیق که بهترین عملکرد را داشته باشد از دیگر نکاتی است که باید در زمان خرید مورد بررسی قرار دهید.
  • برخوداری از گارانتی: شما باید هزینه بالایی را برای خرید این دستگاه صرف کنید و درصورتی‌که فاقد گارانتی باشد هنگام بروز مشکلات فنی در واقع متحمل ضررهای مالی زیادی می‌شوید.
  • خدمات پس‌از فروش: ارائه آموزش‌های تخصصی و نحوه کار با دستگاه در کنار پشتیبانی شرکت فروشنده از سری خدماتی است که باید هنگام خرید این دستگاه مد نظر قرار دهید.

شرکت نویان طب مانلی، عرضه‌کننده دستگاه لیزر تیتانیوم

مراجعه به یک عرضه‌کننده معتبر برای خرید دستگاه‌های لیزر تیتانیوم به شما این اطمینان را می‌دهد که کارایی و کیفیت دستگاه قابل قبول است و ازطرفی امکان برخوداری از خدمات پس‌از فروش را دارید.

در همن راستا شرکت نویان طب مانلی یک انتخاب هوشمندانه برای شما خواهد بود تا بتوانید براساس نیاز خود یکی از دستگاه‌های پیشرفته و مناسب را بخرید. در شرکت نویان طب مانلی امکان دریافت مشاوره درزمینه خرید و ارائه ضمانت‌نامه برای شما وجود دارد.

جمع‌بندی

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از جدیدترین مدل‌هایی است که با استفاده از فناوری پیشرفته و به‌روز امکان حذف موهای زائد را فراهم می‌کند که دارای ویژگی‌های خاصی همچون خنک‌کننده پرقدرت، برخوداری از 4 طول موج و قابلیت سرعت‌بخشیدن به روند درمان است.

در زمانی که قصد دارید تا این دستگاه مجهز را خریداری کنید و از مزایای مختلف آن بهره‌مند شوید، بهتر است نکاتی دررابطه‌با برند، کارایی، توان، مراجعه به شرکت معتبر و نوع خنک‌کننده دستگاه را در نظر بگیرید.

 

نظر شما