شناسهٔ خبر: 67271606 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

گزارش آگهی

دستگاه لیزر تیتانیوم چیست؟ معرفی کامل تیتانیوم مدل 2024

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از پیشرفته‌ترین تجهیزات برای ازبین‌بردن موهای زائد بدن است. لیزر به‌علت داشتن ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند ماندگاری طولانی، بدون درد بودن، ضمانت ایمنی و صرفه‌جویی در زمان، یکی از پرطرفدارترین روش‌ها درزمینه پاک‌سازی پوست از موهای زائد است.

صاحب‌خبر -

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم انتخابی است که اگر بسته به نوع پوست، رنگ پوست و ضخامت مو انتخاب شود، عملکردی عالی دارد. اگر شما در انتخاب بهترین دستگاه لیزر هنوز دچار تردید هستید، ما در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا تصمیمی دقیق و بدون نقص بگیرید.

دستگاه سوپرانو تیتانیوم یا لیزر تیتانیوم 2024

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از به‌روزترین تجهیزات در عصر حاضر است که با ورود خود موجب نوآوری در حذف موهای زائد شد. این دستگاه 4 طول موج موثر را در یک اپلیکاتور ترکیب می‌کند. این طول موج‌ها به‌طور هم‌زمان به قسمت‌های مختلف فولیکول مو می‌رسند تا باعث غیرفعال‌شدن ریشه مو شوند.

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 2024 خلاف بسیاری از دستگاه‌های لیزر دیگر، در تمام فصل‌های سال برای انواع پوست و موها مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند درمانی سریع، بدون درد و عوارض جانبی را فراهم کند.

مشخصات کامل دستگاه لیزر تیتانیوم

پلتفرم لیزر موهای تیتانیوم پلاس به‌عنوان یک تکنولوژی تکامل‌یافته، دارای دقتی بالا، عملکردی پایدار و کاربری‌های گسترده در درمان لکه‌های پوستی و آکنه‌های مزمن است. سایر ویژگی‌های این فناوری را در جدول زیر می‌خوانید.

توان داخلی پاور 32000 وات
توان خروجی لیزربار 1200 وات
لیزربار کوهرنت آمریکا
سیستم کولینگ اینترنال و اکسترنال
نوع سیستم‌عامل اندروید
صفحه‌نمایش 15 اینچ با تاچ حرارتی و صفحه‌نمایش 4K
ماکزیمم انرژی 140 ژول بر سانتی‌متر مربع
رنگ سفید و مشکی
تعداد طول موج‌ها الکساندرایت (755 نانومتر)، دایود (808 نانومتر)، اندیاگ (1064 نانومتر) و موج 940 نانومتر
اسپات سایز 40*15 میلی‌متر
عمر لیزربار 50میلیون شات
تاییدیه‌های بین‌المللی FDA – CE – TUV
جواب‌دهی تضمینی 5 تا 7 جلسه
گارانتی یک سال
خدمات پس‌از فروش 10 سال

دستگاه لیزر تیتانیوم 2024 چگونه باعث حذف موهای زائد می شود؟

دستگاه لیزر تیتانیوم چیست؟ معرفی کامل تیتانیوم مدل 2024

دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم پلاس، با استفاده از نور لیزر فولیکول مو را از بین می‌برد. به بیانی دقیق‌تر اشعه لیزر به سطح پوست تابانده می‌شود. در این شرایط رنگدانه ملانین انرژی لیزر را جذب می‌کند و آن را از سطح پوست به عمق 2 الی 3 میلی‌متری پوست می‌رساند؛ در واقع همان‌جایی که سلول‌های تولیدکننده مو قرار گرفته‌اند.

4 طول موج دستگاه تیتانیوم پلاس، ساختارهای آناتومیکی موجود در فولیکول مو را هدف قرار می‌دهند. این طول موج‌ها علاوه‌بر رفع موهای زائد، طیف درمان بهینه را پوشش می‌دهند؛ قابلیت روشن‌کنندگی پوست را دارند و دارای ایمنی اثبات‌شده و استاندارد طلایی هستند.

چرا اثربخشی دستگاه لیزر تیتانیوم 2024 نسبت به سایر دستگاه های لیزر بیشتر است؟

تیتانیوم پلاس با برتری در عملکرد و کارایی در میان رقبای خود یعنی دستگاه‌های مشابه، برجسته است؛ چون مزایای گسترده‌ای در طول موج‌های ترکیبی آن نهفته است. این دستگاه با رویکردی تجاری و متمرکز بر بهره‌وری، بازاری را برای پزشکان و بیماران فراهم کرده تا عملیات حذف موهای زائد را به‌سادگی و با کارایی بیشتری انجام دهند. در ادامه به تفاوت‌های این دستگاه با سایر تجهیزات لیزر پی می‌برید.

  • طول موج و فرکانس قوی: دستگاه‌هایی با طول موج ضعیف قادر به ازبین‌بردن موهای زائد نیستند. اگر نتوانستید از دستگاه‌های لیزر نتیجه رضایت‌بخشی بگیرید، حتما از لیزر تیتانیوم پلاس با طول موج قوی و فرکانس بالا استفاده کنید.
  • طول عمر بالای دستگاه تیتانیوم پلاس: دستگاه‌های لیزر براساس نوع تکنولوژی و فناوری‌های به‌کاررفته، ازلحاظ مدت ماندگاری با هم متفاوت هستند. سوپرانو تیتانیوم از آن دست تجهیزاتی است که طول عمر بالایی دارد و با داشتن 2 عدد هندپیس قدرتمند، بهترین کارایی خود را به نمایش می‌گذارد.
  • اندازه نقطه پرتو لیزر تیتانیوم: هرچقدر اندازه اسپات لیزر بزرگ‌تر باشد، روند درمان سریع‌تر خواهد بود. بیشتر لیزرها قطر پرتو کوچکی دارند اما دستگاه تیتانیوم با داشتن نقطه تابش بزرگ در حدود 4 سانتی‌متر و پوشش‌دهی سطح وسیعی از پوست، درمان را آسان‌تر می‌کند.

هنگام خرید دستگاه لیزر تیتانیوم به قیمت آن بی توجه نباشید!

خرید دستگاه لیزر یک سرمایه‌گذاری هیجان‌انگیز است؛ اما لابه‌لای هیجانات خرید، تصمیم‌گیری عاقلانه را فراموش نکنید و با توجه به بودجه مد نظر خود، وقت‌تان را برای جست‌وجو میان لیزرهای گران‌قیمت هدر ندهید. به خاطر داشته باشید که همیشه گران‌ترین دستگاه‌ها جزء بهترین‌ها نیستند. گاهی اوقات دستگاه‌هایی با قیمت بالا عملکرد بهتری دارند ولی شما باید مطمئن شوید که این قیمت بالا با کیفیت دستگاه همسان باشد.

اعتبار یک شرکت و برند رسمی، از عوامل مهم در قیمت است. شرکت‌های شناخته‌شده و معتبر، سرمایه‌گذاری بیشتری در استفاده از قطعات و توسعه محصولات خود انجام داده‌اند. این مسئله همچنین امکان دستیابی به جدیدترین تکنولوژی‌ها را برای تولید یک محصول باکیفیت افزایش می‌دهد.

دستگاه‌های برندهای رسمی و قابل اطمینان، دارای گارانتی و خدمات پس‌از فروش هستند و این یک امتیاز دیگر برای کاربر خواهد بود. به همین دلیل، بدیهی است که چنین تجهیزاتی با قیمت بالاتری به‌فروش برسند. بااین‌همه، انتخاب نهایی کاملا بستگی به بودجه و توان مالی خودتان دارد.

اگر به دستگاه لیزر تیتانیوم نیاز دارید، به مجموعه نویان طب مانلی بیایید

دستگاه لیزر تیتانیوم چیست؟ معرفی کامل تیتانیوم مدل 2024

اگر به گسترش خدمات کلینیک زیبایی خود با خرید لیزر تیتانیوم فکر می‌کنید درنگ نکنید. همین حالا به سایت فروشگاهی نویان طب مانلی بیایید و از طیف متنوع دستگاه‌هایی که وجود دارد بازدید داشته باشید. در نهایت، طبق نیاز و بودجه خود خریدتان را انجام دهید.

مهم‌ترین خدمات نویان طب مانلی، ارائه یک سال گارانتی، 10 سال خدمات پس‌از فروش، نصب و آموزش رایگان، اعطای مدرک معتبر اپراتوری، ارسال رایگان به تمام نقاط کشور، امکان خرید قسطی بلندمدت، دریافت مشاوره رایگان برای افتتاح مطب و جذب مشتریان بیشتر است. نویان طب مانلی شرایط متمایزی را ایجاد کرده تا بیشترین رضایت را از خرید خود داشته باشید.

جمع‌بندی

دستگاه لیزر تیتانیوم 2024 یکی از پرفروش‌ترین تجهیزات درزمینه ازبین‌بردن موهای زائد است. طول موج‌های قدرتمند این دستگاه با فرکانس‌های مختلف ریشه هر نوع مویی را از بین می‌برند و از رویش مجدد آن جلوگیری می‌کنند. این فناوری علاوه‌بر کاهش امکان سوختگی، مانع از ایجاد هرگونه درد و سوزش می‌شود. به‌طور کلی، زمینه یک درمان بدون عارضه را برایتان فراهم می‌سازد.

لیزر سوپرانو تیتانیوم برای انواع پوست‌ها مناسب است. این دستگاه از فناوری نور پالسی شدید استفاده می‌کند که ملانین را در فولیکول‌های مو هدف قرار می‌دهد تا رشد آن را مهار کند. در پی استقبال افراد به‌خصوص بانوان از خدمات لیزر، خیلی از کلینیک‌های زیبایی به فکر خرید این دستگاه افتادند. اگر شما هم به رونق کسب‌وکارتان با این وسیله فکر می‌کنید، به مجموعه نویان طب مانلی سری بزنید. همچنین شرکت نویان طب مانلی دستگاه هایفو نیز ارائه میدهد که می توانید جهت اطلاع از قیمت دستگاه هایفو با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

همچنین میتوانید جهت ارتباط با کارشناسان نویان طب مانلی به وبسایت این شرکت مراجعه کرده یا با شماره زیر تماس بگیرید:

آدرس وبسایت: https://noyantebmanely.com/

شماره تماس مشاوران نویان طب مانلی: 09129096358

نظر شما