شناسهٔ خبر: 67280742 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تجربه‌ای جدید از کامنت‌خوانی

تحلیل کامنت‌های انتخابات با هوش مصنوعی ایرانی

تجربه‌ای جدید از کامنت‌خوانی با ابزار تحلیل کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی در هوش مصنوعی ایرانی مگامدل، می‌توانید تحلیلی کامل همراه با نمودار گرافیکی از نظرات کاربران نسبت به یک پست در سه شبکه اجتماعی را در اختیار داشته باشید.

صاحب‌خبر -

مدل هوش مصنوعی جدید که توسط جمعی از نخبگان جوان دانشگاهی راه‌اندازی شده، هم اینکه در آدرس www.megamodel.ir در دسترس عموم قرار دارد.

ابزار سوم این مدل، تحلیل کامنت‌ها در شبکه‌های اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، یوتیوب و اینستاگرام است.

کاربران برای ورود به این قسمت باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنند که بعد از ثبت کد تایید، به صفحه‌ای هدایت می‌شوند که می‌توانند لینک پست مورد نظرشان را در آن وارد کنند.

بعد از مدت زمانی کوتاه که حداکثر 3 دقیقه خواهد بود، تحلیل کاملی از نظرات کاربران را در مورد آن مطلب در اختیار داشته باشد که به صورت چارت گرافیکی و درصدهای مثبت، منفی و خنثی ارائه می‌شود.

این ابزار برای تحلیل یکباره و سریع نظرات کاربران نسبت به یک کاندیدای خاص و همچنین واکنش‌ها نسبت به محتواهای گوناگون در قالب پست‌های فضای مجازی کاربرد دارد، همچنین ستادهای انتخاباتی می‌توانند از ابزار فوق برای رسیدن به تحلیل‌های صحیح و دقیق از میزان تاثیرگذاری محتواهای تولیدی و میزان محبوبیت نامزد مد نظر خود استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما