شناسهٔ خبر: 67261631 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرپرست شرکت گاز استان فارس خبر داد:

توزیع بیش از ۵۱۸ میلیون مترمکعب گاز در جایگاه‌های سوخت فارس

زهرا عسگری

سرپرست شرکت گاز استان فارس از توزیع بیش از ۵۱۸ میلیون مترمکعب گاز سی ان جی در جایگاه های سوخت استان فارس در سال گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

وحید بهفر امروز، ۳۰ خردادماه با اعلام این خبر گفت: به همین میزان در مصرف بنزین صرفه‌جویی و از میزان آلودگی‌های ناشی از سوخت های فسیلی کاسته شده است.

سرپرست شرکت گاز استان فارس، تعداد جایگاه‌های سوخت سی ان جی در استان را ۱۴۰ جایگاه اعلام کرد که تعداد ۱۳۷ جایگاه سوخت گازرسانی شده‌اند.

وی با بیان اینکه توزیع و عرضه سوخت‌رسانی به جایگاه سوخت سی ان جی در فصول مختلف بدون وقفه ادامه دارد، گفت: به طور کلی، گاز طبیعی رشد سریعی در میان سوخت‌های فسیلی در تولید انرژی داشته است و امید می‌رود در سال‌های آتی نیز میزان استفاده آن در صنعت حمل و نقل افزایش یابد و به عنوان یک راهبرد در شرکت گاز انتخاب شود. 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان فارس، بهفر با تأکید بر افزایش استفاده از سوخت سی ان جی در سبد سوخت خودرو و صنعت حمل و نقل گفت: گسترش راهبرد استفاده از سوخت سی ان جی توسط شرکت‌های گاز با توجه با ناترازی بین تولید و مصرف بنزین بسیار راهگشاست و باید بیش از پیش برای گسترش و توسعه آن گام برداشت.

انتهای پیام

نظر شما