شناسهٔ خبر: 67261552 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس ستاد انتخاباتی زاکانی در کرمانشاه:

حساسیت به فساد از شاخص‌های زاکانی است

فاطمه کمانی

رئیس ستاد انتخاباتی زاکانی در کرمانشاه گفت: زاکانی برای ماندن آمده و عزم دارد تا آخر در صحنه رقابت بماند.

صاحب‌خبر -

علیرضا دودمان تیپی در نشست خبری امروز (۳۰ خرداد) با اشاره به مسیر پر پیچ و خم و سخت انقلاب اسلامی طی بیش از ۴۰ سال گذشته، گفت: شهادت آیت الله رییسی به همراه چند نفر از بهترین یارانش از حوادث تلخ کشور در طول عمر انقلاب بود. 

وی با بیان اینکه دستی که ۴۰ سال همراه ملت ما بوده این بار نیز نگذاشت با شهادت رئیس جمهور مشکلی در اداره امور کشور ایجاد شود، اظهار کرد: به برکت دست الهی و حمایت ولی فقیه همه کارها در کشور رو به راه است و نه تنها کارهای جاری کشور متوقف نشد، بلکه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌شویم و امیدواریم این بار نیز خداوند دل مردم را به سمت بهترین انتخاب هدایت کند.

دودمان تیپی با بیان اینکه در کشور ما سیستم مردم سالاری دینی حاکم است و مردم تصمیم می‌گیرند چه کسی را انتخاب کنند، افزود: نامزدهای ریاست جمهوری هم هر یک نماینده طیفی از جامعه هستند و شرایط برای حضور همه مردم در انتخابات فراهم است. خوشبختانه با برنامه‌های کارشناسی و مناظراتی که صدا و سیما ترتیب داده اکنون مردم به راحتی فضای فکری نامزدها در حوزه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و ... را می‌شناسند.

حساسیت به فساد از شاخص‌های زاکانی است

رئیس ستاد انتخاباتی زاکانی در کرمانشاه سپس به سوابق و ویژگی‌های علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: وی سه سال سکان شهرداری تهران را بر عهده داشته و اداره شهری با جمعیت ۱۰ تا ۱۵ میلیون نفر آن هم به سلامت و بدون مشکل قطعا کار دشواری است.

دودمان تیپی از سوابق زاکانی در چند دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز یاد کرد و گفت: ایشان از چهره‌های تاثیرگذار در مجلس بود و زمانی نیز مسئولیت مرکز پژوهش‌های مجلس را بر عهده داشت.

رئیس ستاد انتخابات زاکانی در کرمانشاه سپس به ویژگی‌های شخصیتی زاکانی نیز اشاره کرد و گفت: آقای زاکانی فردی ساده زیست، یک بسیجی واقعی و فدایی انقلاب است که همواره مصلحت مردم و انقلاب را به مصلحت خود ترجیح داده و از این پس نیز همین روند را خواهد داشت.

زاکانی عزم ماندن دارد

به گزارش ایسنا، دودمان‌تیپی درباره احتمال کنارگیری زاکانی در زمان باقی مانده تا انتخابات نیز اظهارکرد: در حال حاضر سه یا چهار نامزد فعلی انتخابات ریاست جمهوری از یک جبهه هستند و اینکه از این نامزدها فردی به نفع فرد دیگری کناره‌گیری کند ممکن است حتی تا دو روز آخر نیز مشخص نباشد و صحنه انتخابات در دور روز آخر طور دیگری رقم بخورد.

دودمان تیپی کنار رفتن نامزدها به نفع یکدیگر را بسته به شرایط سبد رای آنها دانست و اضافه کرد: گاهی وقتی که اجماع رخ می‌دهد سبد رای فردی به نفع فرد دیگر خواهد بود، اما در برخی موارد با کنار رفتن یک نامزد سبد رای وی به نفع نامزد دیگر نیست.

وی اضافه کرد: آنچه که اکنون مشهود است آقای زاکانی عزم تا آخر ماندن را دارد و برای ماندن آمده است، اما اگر صلاح و مصلحت جبهه انقلاب چیز دیگری باشد ایشان قطعا انجام خواهد داد، زیرا همیشه فدایی انقلاب بوده و مصلحت انقلاب را به خود ترجیح داده است.

رئیس ستاد زاکانی در کرمانشاه یادآور شد: اگر ایشان بداند که کنار رفتن به نفع فضای گفتمان انقلاب است، این کار را انجام خواهد داد.

وی درباره برنامه سفر زاکانی به کرمانشاه نیز گفت: ایشان سفری را به کرمانشاه برنامه‌ریزی کرده، اما هنوز این سفر قطعی نیست.

به گفته دودمان تیپی، فشردگی برنامه‌های صدا و سیما و منظرات که کار بسیار سنگینی است، باعث شده نامزدها برنامه چندانی برای سفر استانی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه در شرایط عادی انتخابات نامزدها فرصت داشتند سفرهای استانی متعددی انجام دهند، گفت: با توجه به فشرده بودن برنامه‌های انتخابات، اکنون وقت چندانی در اختیار نامزدها نیست.

 رئیس ستاد انتخاباتی زاکانی در کرمانشاه در ادامه به خدمات ارزشمند دولت شهید رییسی اشاره کرد و گفت: در دولت شهید رییسی کارهای بزرگی صورت گرفت. شهید رییسی شبانه‌روز در پی خدمت به مردم بود و برای رفع مشکلات مردم به اقصی نقاط کشور سفر می‌کرد و مردم این خدمات را خوب به یاد دارند.

وی با اشاره به اینکه قبل از دولت شهید رییسی هشت سال معطل برجامی ماندیم که دستاوردی نیز نداشت، یادآوری کرد: دولت شهید رئیسی با عزت مسیر دیپلماسی کشور را پیش برد، نه با دیپلماسی التماسی.

دودمان تیپی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو یا باید ادامه مسیر دولت آقای روحانی را انتخاب کنیم و یا ادامه مسیر شهید رئیسی را که مسیر خدمت، تلاش و خستگی‌ناپذیری است.

انتهای پیام

نظر شما