شناسهٔ خبر: 67278002 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

درگیری سه جوان در آستارا آنها را روانه بیمارستان کرد

آستارا - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان آستارا گفت: درگیری سه جوان در روستای قره سو از توابع شهرستان آستارا با حضور به موقع پلیس به پایان رسید اما در این درگیری هر سه نفر درگیر شده ، مجروح و روانه بیمارستان شدند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ عبدالعلی شعبانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: سه جوان در روستای قره سو شهر لوندویل از توابع شهرستان بندر مرزی آستارا نیمه شب گذشته بر سر مباحث شخصی با هم مشاجره کرده و درگیر می شوند و با سلاح سرد بهم حمله می کنند در این میان یکی از آنها با تهیه سلاح گرم اقدام به شلیک می کند.

وی افزود: در جریان این تیراندازی دو جوان تیر خورده و یک نفرشان هم با چاقو زخمی می شود که در هنگام متواری شدن توسط نیروهای پلیس دستگیر می شوند و به اروژانس بیمارستان انتقال پیدا می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا عنوان کرد: دلائل این اقدام مسائل شخصی عنوان شده است.

وی افزود : سلاح گرمی که این افراد از آن استفاده کرده بودند نیز کشف و به پرونده آنها اضافه شد.

وی تصریح کرد: با همه افرادی که نظم جامعه را برهم بزنند به شدت برخورد می شود و اجازه نمی دهیم امنیت عمومی مردم به خطر بیفتد.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

نظر شما