شناسهٔ خبر: 67278001 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری:

چشمه‌ها و آبشخورهای عشایری در خانمیرزا بازسازی شد

مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: بازسازی اکثر چشمه‌ها و آبشخورها در این شهرستان انجام گرفته است و اگر موردی نیاز به اصلاح و بازسازی داشته باشد آمادگی کامل برای انجام آن وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمودی صبح پنجشنبه در شورای اداری شهرستان خانمیرزا، اظهار کرد: سال گذشته تعداد ۵۳ پنل خورشیدی بین عشایر شهرستان خانمیرزا توزیع شد.

وی افزود: عشایر شهرستان خانمیرزا درون کوچ هستند، قشلاق آن‌ها در شهرستان لردگان و ییلاق آنان در شهرستان خانمیرزا است.

مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امسال از پنل‌های خورشیدی شرکت توزیع نیروی برق تعداد ۴۸ پنل برای عشایر شهرستان خانمیرزا در نظر گرفته شده است، با توزیع این تعداد پنل خورشیدی عشایری در این شهرستان به صورت کامل تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

محمودی با اشاره به پروژه‌های عمرانی در شهرستان خانمیرزا، عنوان کرد: بازسازی اکثر چشمه‌ها و آبشخورها در این شهرستان انجام گرفته است و اگر موردی نیاز به اصلاح و بازسازی داشته باشد آمادگی کامل برای انجام آن وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: امسال به ۱۴ نفر از عشایر شهرستان خانمیرزا تسهیلات تبصره ۱۸ پرداخت شد.

مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری در خصوص پروژه‌های با اهمیت در حوزه عشایر در شهرستان خانمیرزا، اضافه کرد: جاده آب‌باغ در بخش مرکزی شهرستان بود که ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است، مطالعات و نقشه‌برداری این طرح انجام شده و طی این هفته پیمانکار این پروژه مشخص خواهد شد.

محمودی بیان کرد: در اولین فرصت نمایندگی سازمان عشایری در شهرستان خانمیرزا دایر خواهند شد.

نظر شما