شناسهٔ خبر: 67261379 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

فوری: فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس!

علیرضا بیرانوند قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری 598، علیرضا بیرانوند قرارداد خود را با تیم پرسپولیس فسخ کرد.

درگزارش ورزش سه آمده است:دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی که باتوجه به عدم پرداخت مطالباتش اجازه فسخ قرارداد با پرسپولیس را داشت، سرانجام این اقدام را انجام داد.

این اقدام در حالی رسانه‌ای شده که علیرضا بیرانوند مطالبات خود را از پرسپولیس داشت و در صورتی که تا ده روز بعد از پایان لیگ تسویه نمی‌شد، میتوانست از این جدا شود و سرانجام این اتفاق رخ داد.

جالب اینکه بیرانوند برای فصل جاری تحت قرارداد پرسپولیس بود و حالا با این اقدام سرخپوشان برای حفظ او باید قرارداد تازه را با مرد شماره یک امضا کنند.

 

 

 

بیرانوند روز گذشته با انتشار یک استوری اعلام کرده بود که به دلیل اقدام رضا درویش در درج پاداش‌ها به جای اصل قرارداد، دلگیر است و احتمال دارد کاری را که دوست ندارد، انجام دهد. این استوری تهدید واضح به فسخ قرارداد بود که سرانجام عملی شد.

بنابر اطلاع خبرنگار ما فسخ قرارداد بیرانوند روز گذشته در سازمان لیگ ثبت شده و او از امروز دیگر تحت قرارداد و بازیکن تیم پرسپولیس نیست و می‌تواند به تیم دیگری برود.

در روزهای گذشته شایعاتی پیرامون پیشنهادات چند میلیاردی به علیرضا بیرانوند وجود داشته اما هنوز مشخص نیست که او تصمیم قطعی برای جدایی از پرسپولیس را گرفته یا خیر.

نکته جالب اینکه بیرانوند بعد از بازی ازبکستان تاکید کرده بود که از پرسپولیس جدا نخواهد شد و در این شرایط باشگاه را تحت فشار قرار نخواهد داد اما اقدام جنجالی مدیرعامل سرخپوشان، زمینه یک جدایی جنجالی دیگر را فراهم کرد.

بیرانوند فصل گذشته نیز به همین شکل و به صورت یک طرفه قراردادش را فسخ کرد و بعد از 72 ساعت دوباره با پرسپولیس بست.

نظر شما