شناسهٔ خبر: 67276490 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

پرسپولیس به دنبال جانشین علیرضا بیرانوند

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: به مدیرعامل تاکید کردیم دنبال بحث حقوقی فسخ یکطرفه قرارداد بیرانوند باشد.

صاحب‌خبر -

حسین شهریاری رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره فسخ یکطرفه علیرضا بیرانوند با سرخپوشان گفت: بیرانوند در حالی فسخ کرد که مطالباتش را کامل دریافت کرده است. هیأت مدیره به مدیرعامل اعلام کرده است بحث حقوقی را پیگیر شوند و مطابق قوانین و مقررات با او برخورد شود.

او درباره متمم قرارداد دروازه بان تیم ملی ایران افزود: در خصوص این موضوع چیزی نمی‌دانم، اما اصل ماجرا این است که مطالبات خودش را گرفته است. از پرداخت فصل گذشته اش هم خبر ندارم. ما با قراردادی که در داخل باشگاه امضا شده است کاری نداریم، اما آنچه مطرح شد فسخ یکطرفه اوست؛ در صورتیکه مطالباتش را دریافت کرده است. ما اعلام کرده ایم هم دنبال بحث حقوقی باشند و هم دنبال انتخاب جانشینی برای او باشند.

رئیس هیأت مدیره باشگاه تاکید کرد: دنبال دروازه‌بان جدید هستیم و باید نفر جدید بگیریم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره روند انتخاب سرمربی تیم تصریح کرد: دو سه مربی نهایی شدند. کمیته فنی قطعی می‌کند اگر هر کدام از ان‌ها قطعی شدند در هیأت مدیره نیز مصوب می‌شود. با نظر سرمربی جدید بازیکن می‌گیریم.

او درباره بودجه باشگاه برای جذب سرمربی یادآور شد: باشگاه هر چقدر هم وضع خوب مالی داشته باشد باید از قانون سازمان لیگ تمکین کنیم. مطلب دوم هم این است که باید شرایط خودمان را ببینیم. ما تابع سازمان لیگ در خصوص سقف بودجه هستیم.

نظر شما