شناسهٔ خبر: 67279855 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رئیس هیات مدیره پرسپولیس: به دنبال جذب یک دروازه بان تراز اول هستیم +فیلم

حسین شهریاری رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت: قضیه بیرانوند را از مراجع حقوقی پیگیری می کنیم و به دنبال جذب یک دروازه بان تراز اول هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسین شهریاری رئیس هیات مدیره پرسپولیس در خصوصی فسخ علیرضا بیرانوند گفت: بیرانوند یک طرفه فسخ کرده درحالی که مطالباتش را کامل دریافت کرده و هیات مدیره به مدیرعامل ابلاغ کرده تا کارهای حقوقی طبق مقررات بررسی شود زیرا که باشگاه نخواسته ایشون برود و بیرانوند خودش رفته است و باید طبق مقررات با ایشون برخورد شود.

وی درباره اینکه چطور فسخ یکطرفه در قرارداد بیرانوند قرار دارد، گفت: اصل قضیه این است که بیرانوند مطالباتش را گرفته است و از پرداختی های سال گذشته خبر ندارم و آنچه مطرح شد فسخ یکطرفه دروازه بان پرسپولیس است و به باشگاه اعلام کردیم علاوه بر اینکه کار حقوقی پیگیری شود دنبال دروازه بان هم باشد.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس درباره این که این اتفاق سال گذشته هم رخ داده بود آیا شاهد اتفاقات تکراری هستیم؟ بیان کرد: باید وفق قرارداد قبلی با ایشون جلو برویم و باشگاه حقوقی برخورد می کند، حتما به دنبال دروازه بان خواهیم بود.

شهریاری در خصوص سرمربی جدید پرسپولیس گفت: دو سه تا مربی نهایی شده است و کمیته فنی کارها را انجام داده است و هرکدام از این مربی ها قطعی شد داخل هیات مدیره مصوب می شود. سرمربی باید مشخص شود تا با نظر ایشون بازیکن انتخاب کنیم.

وی در خصوص سرمربی ادامه داد: اول از همه سقف قرارداد مهم است و باید به قانون سازمان لیگ تمکین کنیم و حتما باید این اتفاق بیفتد و بودجه ما برای جذب مربی در حد باشگاه پرسپولیس است. اگر میلیاردها پول هم داشته باشیم باید قانون سازمان لیگ را رعایت کنیم.

<div id="video-display-embed-code_2313005" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/1153899/2313005?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

 

نظر شما