شناسهٔ خبر: 67276805 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بیاید تا چیزی به شما نشان بدهم

ستاره آلمان برای خبرنگاران مدرک رو کرد (عکس)

نیکلاس فولکروگ، مهاجم تیم ملی آلمان، به سوالات درمورد گل ایلکای گوندوگان پاسخ جالبی داد و از تلفن همراهش استفاده کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ستاره خط حمله تیم ملی فوتبال آلمان به سوالی حساس پاسخ جالبی داد. پس از پیروزی 2-0 مقابل مجارستان و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا 2024، نیکلاس فولکروگ مهاجم آلمان، حال و هوای خوبی داشت.

هنگامی که یک خبرنگار در میکسدزون از او سوالی پرسید، ناگهان تلفن همراه خود را بیرون آورد و اینطور پاسخ داد: "من چیزی به شما نشان می‌دهم."

2045586

موضوع چه بود: دقیقه 22 بازی، کاپیتان ایلکای گوندوگان در محوطه جریمه با یک ضربه کوچک موفق شد توپ را از ویلی اوربان مجارستانی دریافت کند و آن را به جمال موسیالا پاس داد تا ضربه او به گل اول تبدیل شود. اقدام گوندوگان توسط سیستم کمک داور ویدیویی بررسی شد، اما گل پذیرفته شد و هیچ بحثی درمورد آن شکل نگرفت.

اما پس از بازی برای خبرنگاران مهم بود که درباره این صحنه از بازیکنان آلمان سوال کنند. "آیا این یک گل صحیح بود؟" از فولکروگ بعد از بازی این سوال پرسیده شد و این مهاجم بلافاصله پاسخ داد: "البته که این یک گل صحیح بود، من چیزی به شما نشان می‌دهم" و سپس تلفن همراه را از جیب خود بیرون آورد.

2045584

او تصویری از برخورد اوربان با خودش در محوطه جریمه را به خبرنگاران نشان داد و گفت: "آیا این هم یک خطا است؟ او فقط هل داد، اما خطا اعلام نشد. گل ما منصفانه بود، بدون هیچ بحثی. ایلکای بزرگترین یا قوی‌ترین بازیکن ما نیست، اما او قوی بود و از بدنش استفاده کرد. اما اینطور که یک خطا صورت گرفته باشد."

خبرنگاران پس از این توضیح هیچ واکنشی به صحبت‌های فولکروگ نداشتند و به سراغ سوالات بعدی رفتند.

نظر شما