شناسهٔ خبر: 67317161 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

همه گزینه‌های بزرگی که به پرسپولیس معرفی شدند/ راضی کردن این مربی برای حضور در فوتبال ایران سخت است!

طی روزهای اخیر گزینه‌های زیادی برای نیمکت مربیگری پرسپولیس معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، بعد از قطعی شدن جدایی اوسمار از پرسپولیس، مدیران قهرمان لیگ برتر جست و جوی خود را برای انتخاب کادرفنی جدید شروع کردند. پرسپولیس هنوز موفق نشده سرمربی جدید خود را انتخاب کند ولی طی روزهای اخیر گزینه‌های زیادی از طرق مختلف به مدیران باشگاه پیشنهاد شدند که در بین گزینه‌های معرفی شده به باشگاه پرسپولیس، نام‌های مطرحی هم حضور دارند.

به غیر از والتر ماتزاری که گزینه اصلی پرسپولیس محسوب می‌شود و مذاکرات جدی با سرمربی سابق اینتر و ناپولی انجام شده، مربیان سرشناس دیگری هم به باشگاه پرسپولیس معرفی شدند ولی به نظر نمی‌رسد شانس زیادی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس داشته باشند.

بعضی از این گزینه‌ها خودشان علاقه‌ای به کار کردن در ایران نداشتند و یا مبلغ پیشنهادی شان به حدی بالا بود که باشگاه پرسپولیس توان پرداخت چنین پولی را نداشته است. روبرتو دونادونی سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا که در زمان بازی‌اش هم فوتبالیست مطرحی بوده، گزینه‌ای بود که به باشگاه پرسپولیس معرفی شد ولی مورد پسند مدیران پرسپولیس قرار نگرفت تا حضور این مربی در این تیم منتفی شود. واندرلی لوکزامبورگو سرمربی نام آشنای برزیلی که سابقه حضور در رئال مادرید و تیم ملی برزیل را هم دارد دیگر گزینه‌ای بود که به باشگاه پرسپولیس معرفی شد ولی او هم مورد تایید قرار نگرفت و مدیران پرسپولیس علاقه‌ای به جذب این مربی نداشتند.

فرانک دی بوئر مدافع سابق تیم ملی هلند که دوران مربیگری‌اش خیلی موفق نبوده هم دیگر گزینه هلندی بود که به باشگاه پرسپولیس معرفی شد ولی مبلغ درخواستی‌اش به شدت بالا بود و مدیران پرسپولیس کار سختی برای راضی کردن این مربی داشتند. همچنین کیکه ستین سرمربی سرشناس اسپانیایی که سابقه هدایت بارسلونا را در کارنامه دارد، گزینه جذابی برای هواداران پرسپولیس بود که به باشگاه پرسپولیس معرفی شد و در موردش گفت و گو هم انجام شد. مدیران پرسپولیس مخالفتی با ستین نداشتند ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که راضی کردن این مربی برای حضور در ایران کار سختی است و همین موضوع باعث شده تا پرسپولیسی‌ها روی سرمربی سابق بارسا به عنوان گزینه اصلی نگاه نکنند.

نکته جالب اینکه یکی از گزینه‌های پرسپولیس هم سرمربی یک تیم حاضر در جام ملت‌های اروپاست.

بیشتر بخوانید: آخرین خبر از نیمکت پرسپولیس؛ قرارداد این مربی روی هوا!

برچسب‌ها:

نظر شما