شناسهٔ خبر: 67261164 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جزئیات جنایت اخیر رژیم صهیونیستی از زبان شاهدان

فلسطینیان ساکن غزه جزئیاتی از جنایت مرگبار اخیر رژیم صهیونیستی را در یک منطقه مسکونی تشریح کردند. 

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی؛ فلسطینی‌ها در غزه جزئیاتی از حمله مرگبار اخیر رژیم صهیونیستی به یک منطقه مسکونی را تشریح کردند. 
یک مرد آواره فلسطینی در این باره گفت: انفجار بسیار بزرگی رخ داد. به همین علت ما به همراه ساکنان محله بیرون دویدیم و با اجساد بچه‌ها و زنان که تکه تکه شده بودند، مواجه شدیم. بچه‌ای را در خانه ام پیدا کردم که به دیوار برخورد کرده و بدنش از هم پاشیده شده بود. 
یک فلسطینی دیگر نیز گفت: من و دخترانم خواب بودیم. به منازل اطراف ما حمله هوایی شد و بر اثر این حمله بسیاری از ساکنان به شهادت رسیدند، دیوار خانه ما داشت روی سرمان فرومی ریخت. ما به خیابان رفتیم تا ببینیم کدام خانه بمباران شده، دیدیم که همه خانه‌های اطراف ما ویران شده است.

ما قادر به جمع آوری بقایای اجساد در خانه‌ها نبودیم، چون کل محله در نتیجه بمباران ویران شده و اعضای بدن شهدا در همه جا پراکنده شده بود. 
همچنین یک زن فلسطینی نیز افزود: دختر من سه پسر و دو دختر داشت. دخترش دانش آموز دبیرستان بود. آیا کشتن یک زن جوان گناه نیست؟ تقصیر او چه بود؟ او آواره بود و هنوز جوان بود. بچه‌ها و شوهرش چه گناهی داشتند؟ آنها چه کاری کرده بودند؟ وقتی دخترم پیش ما آمد، نمی‌توانست به بچه هایش غذا بدهد. 
یک فلسطینی دیگر در مصاحبه با این شبکه تاکید کرد: ناگهان صدای انفجار بسیار شدیدی شنیدیم و در عرض یک دقیقه همه جا پر از گرد و غبار شد. مردم و همسایه‌ها شروع به جیغ زدن کردند. ما به خیابان رفتیم و اجساد و اعضای بدن‌های شهدا را گوشه و کنار دیدم. خانه همسایه ما خراب شد. وقتی ما به خیابان رفتیم با اجساد پراکنده روی زمین و افرادی که در حال بیرون آوردن اجساد بودند، مواجه شدیم.

<div id="video-display-embed-code_11230715"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4263313/11230715?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما