شناسهٔ خبر: 67261162 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ارتقا بینش رای دهنده در انتخابات مد نظر برنامه های صداوسیما است

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی البرز گفت: برنامه های صداوسیما با هدف ارتقا بینش رای دهنده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تهیه می شود.

صاحب‌خبر -

ارتقا بینش رای دهنده در انتخابات در برنامه های انتخاباتی صداوسیما مد نظر است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، حسین امیدیان با اشاره به پخش برنامه های مختلف از صداوسیمای مرکز البرز با عنوان حماسه جمهور ، میدان جمهوری و در مسیر آینده گفت: در این برنامه ها مردم با مبانی انقلاب اسلامی بیشتر آشنا می شوند، تلاش و اقدامات شهید جمهور  در کشور و استان بیان می شود و سعی شده است با تهیه این برنامه ها مردم استان با بصیرت بدانند رای آن ها  اثر گذار است و فرق می کند چه کسی انتخاب می شود و مهم است که کسی که انتخاب می شود چه ویژگی هایی دارد. 

وی گفت: در این برنامه مطالبات مردم استان از رئیس جمهور آینده بیان می شود در حوزه بانوان، بهداشت و درمان، فناوری، نخبگان و آموزش با حضور کارشناسان خبره نیازها بررسی می شود به طور مثال نامزد انتخابات در حوزه پزشکی، درمان محور باشد بهتر است یا پیشگیری محور.

امیدیان افزود: برنامه ها به نحوی تهیه شده که فردی که پای صندوق رای می رود با بینشی کامل از برداشت هایی که از برنامه ها داشته و با توجه به نیازهای استان فرد اصلح را انتخاب کند.

وی ادامه داد: ۱۲ موضوع است که در این برنامه دنبال می‌شود که رای دهنده‌ها با آن‌ها آشنا می‌شوند که فردی که قرار است در این مسند قرار گیرد برای پیشرفت و ارتقا عزت و اقتدار کشور چه کاری می‌خواهد انجام دهد.

نظر شما