شناسهٔ خبر: 67167897 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استان البرز برای برگزاری کنگره شهدا آماده می شود

استاندار البرز گفت: از تمامی نقش آفرینان کنگره شهدا انتظار می‌رود فراتر از انجام تکالیف و وظایف محوله برای کمیته‌های معین با نهایت ارادت و قدرشناسی خود به شهدا و ایثارگران، وارد عمل شوند.

صاحب‌خبر -

استان البرز برای برگزاری کنگره شهدا آماده می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،عبداللهی در نشست هماهنگی برگزاری کنگره ملی شهدا در استان گفت: البرز خاستگاه بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ شهید است ما هر چه داریم از شهدا و ایثارگران داریم و خانواده شهدا را همواره باید تکریم کنیم.
وی افزود: از ۲۷ خرداد تا ۷ تیر سالگرد شهادت آیت‌الله بهشتی و همراهانشان طرح امیدآفرینی و تبیین گری در محله‌های هدف قرارگاه اجتماعی استان تهیه و تدوین شده که انتظار می‌رود تمامی مسئولان اهتمام داشته باشند. 
استاندار البرز با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو را مکمل قدرشناسی و تشییع باشکوه پیکر رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدشان دانستند.
عبداللهی افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری قدرت جمهوری اسلامی ایران را در مجامع جهانی به پشتوانه مردم افزایش می‌دهد بنابراین تک تک ما برای تبیین گری و آگاهی بخشی از دستاورد‌های نظام و امیدآفرینی و اعتماد افزایی مسئول هستیم. 
میثاق نامه عهد خادمی توسط آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان، عبداللهی استاندار البرز، سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) و اعضای ستاد برگزاری کنگره ملی شهدا در استان البرز، امضا شد. 
همچنین احکام مسئولان کمیته‌های ذیل این ستاد اعطا شد.

نظر شما