شناسهٔ خبر: 67022964 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیکر شهید مدافع حرم سعید آبیار فردا در کرج تشییع می شود

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: پیکر شهید والامقام سعید آبیار پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه در کرج تشییع می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،امیرحسین دانش کهن گفت: پیکر شهید آبیار روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه از ساعت ۰۸:۳۰ از میدان شهدا به سمت امام زاده حسن (ع) تشییع و پس از اقامه نماز به شهر ری منتقل و در جوار حرم مطهر شاه عبدالعظیم الحسنی (ع) خاکسپاری می‌شود.
 
وی افزود: مراسم وداع با این شهید والامقام نیز چهارشنبه ۱۶ خردادماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد چهارده معصوم (ع) واقع در ۳۵۰متری بنیاد برگزار می‌شود.
 
سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ضمن دعوت از مردم شهید پرور استان البرز برای مراسم تشییع این شهید والامقام تاکید کرد: شهدا برای ارزش‌های نظام اسلامی با ایثار و فداکاری جان خود را هدیه دادند، تکریم این عزیزان کوچکترین وظیفه ما در راستای قدردانی از آنها است.
 
گفتنی است شهید مدافع حرم سعید آبیار متولد دوم شهریورماه سال ۱۳۵۱ است که سیزدهم خردادماه امسال در سوریه در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حلب به شهادت رسید.
<div id="video-display-embed-code_11185483"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4251914/11185483?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما