شناسهٔ خبر: 67261138 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

محکومیت ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی قاچاقچیان سوخت در خراسان جنوبی

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از محکومیت ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی قاچاقچیان سوخت خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی محدثی نژاد گفت: پرونده خرید و حمل ۳۰ هزار لیتر نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش یک میلیارد و ۱۸۴ میلیون تومان در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان قاینات رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متخلف ردیف اول را به محرومیت از تاسیس شرکت یا عضویت در هیئت مدیره و مدیر عاملی اشخاص حقوقی به مدت ۲ سال و پرداخت دو میلیارد و ۳۷۹ میلیون تومان جزای نقدی و با توجه به بیشتر بودن ارزش خودرو از سوخت کشف شده، یم میلیارد و ۱۸۴ میلیون تومان معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و جمعاً به پرداخت سه میلیارد و ۵۶۳ میلیون تومان جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته محدثی نژاد، همچنین شعبه متخلف ردیف دوم را به پرداخت ۹۵ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم و در مجموع متخلفان به پرداخت سه میلیارد و ۶۵۸ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی افزود: ماموران نیروی انتظامی بیرجند هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری محور قاین-بیرجند از یک دستگاه تریلی، سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

نظر شما