شناسهٔ خبر: 67263507 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قاچاقچی البسه تاناکورا در کامیاران بیش از سه میلیارد ریال جریمه شد

سنندج- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان از کشف و ضبط ۹۵۵ کیلوگرم البسه تاناکورا در شهرستان کامیاران و محکومیت مالی سه میلیارد و ۱۲۶ میلیون ریالی یک قاچاقچی در این رابطه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حسین رحیمیان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: پرونده قاچاق لباس تاناکورا به ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۴ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان کامیاران رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط البسه قاچاق، متهم را به پرداخت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان اضافه کرد: با گزارش مدیریت مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی پیرامون کشف لباس تاناکورا، پرونده این تخلف برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کشف و ضبط پنج دستگاه ماینر درسنندج

حسینیان اضافه کرد: پرونده نگهداری پنج دستگاه ماینر قاچاق در شعبه سوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی سنندج رسیدگی شد و شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۳۷۶ میلیون ریال جریمه نقدی، محکوم کرد.

رحیمیان گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی گلوگاه صلوات آباد سنندج این تخلف را کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی شهرستان سنندج ارسال کردند.

وی ادامه داد: اگر شخص وارد کننده ماینر، بدون داشتن مجوز گمرک و اداره کل صنعت، معدن و تجارت، ارز دیجیتال استخراج کند، به عنوان مرتکب جرم مورد تعقیب و پیگیری قرار می‌گیرد.

‌کشف و ضبط بیش از هفت هزار قلم وسایل آرایشی

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان در ادامه اظهار کرد: پرونده قاچاق انواع لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش یک میلیارد و ۱۵۳ میلیون ریال در شعبه چهارم رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مرکز استان رسیدگی شد.

رحیمیان افزود: شعبه پس از بررسی لازم و مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد و ۷۵۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی یادآور شد: ماموران نیروی انتظامی پس از توقیف یک دستگاه خودرو و کشف لوازم به ظن قاچاق، گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال که پس از صدور رای و سیر مراحل قانونی اجرا شد.

نظر شما