شناسهٔ خبر: 67259639 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وصول جریمه چهار میلیارد ریالی برای حمل سوخت قاچاق در همدان

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از وصول جریمه چهار میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریالی برای حمل پنج هزار و ۸۰۰ لیتر نفت گاز قاچاق در شهرستان همدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

مرضیه یونسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پرونده در شعبه هفتم بدوی و ویژه رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز همدان برای حمل نفت گاز قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال رسیدگی شد.

وی ادامه داد: متخلف به پرداخت ۲ میلیارد و ۷۴۸ میلیون ریال جریمه نقدی علاوه بر ضبط نفت گاز قاچاق، فک و ضبط تانکر جاساز محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: همچنین شعبه در ازای خودرو حامل کالای قاچاق متخلف را معادل ارزش کالا به پرداخت یک میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت بیش از چهار میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی با بیان اینکه اداره اجرای احکام تعزیرات حکومتی شهرستان همدان با قطعی شدن حکم صادره، این جریمه را از متخلف دریافت کرد افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از خودروهای عبوری در محور همدان به قهاوند سوخت قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

تعزیر متصدی متقلب یک واحد صنفی دکوراسیون منزل در نهاوند

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند گفت: واحد صنفی طراحی و دکوراسیون منزل به دلیل صادر نکردن فاکتور و تقلب در اجرای سفارش مشتری، جریمه شد.

محمودرضا شکرائی به خبرنگار ایرنا گفت: پرونده یک واحد صنفی طراحی دکوراسیون داخلی منزل پیرامون صادر نکردن فاکتور و تقلب در اجرای سفارش مشتری با ارزش تخلف ۵۵۷ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند رسیدگی شد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متخلف را به پرداخت یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

شکرائی گفت: بازرسان اتاق اصناف گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری تهیه و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

نظر شما