شناسهٔ خبر: 67260034 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

«خانم و آقای آدلر» به شهرزاد رسیدند

نمایش «خانم و آقای آدلر» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا اسماعیلی؛ با تهیه‌کنندگی حسین عابدین و مشاوره سمیرا کریمی به زودی در سالن ۳ پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه خواهد رفت. نمایش «خانم و آقای آدلر» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا اسماعیلی؛ با تهیه‌کنندگی حسین عابدین و مشاوره سمیرا کریمی به زودی در سالن ۳ پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه خواهد رفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ نمایش «خانم و آقای آدلر» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا اسماعیلی با تهیه‌کنندگی حسین عابدین و مشاوره سمیرا کریمی به زودی در سالن ۳ پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه خواهد رفت.
 
نمایش «خانم و آقای آدلر» پس از نمایش «سگ زندگی» دومين اثر كارگرداني  حميدرضا اسماعيلي است، که تمرینات خود را از اوایل بهار شروع کرده است  و به زودی در سالن ۳ پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می‌رود.
 
«آقا و خانم آدلر» اثر تازه‌ای از تولیدات موسسه هنری هور است، موسسه هنری هور در سال جاری این مجری طرح نمایش «روال عادی» به کارگردانی کیارش رست و تهیه‌کنندگی مجید مجیدی در سالن چهارسو تئاتر شهر و نمایش آثار هفتمین بارش، به تهیه کنندگی و کارگردانی علی‌رضا زمانی را برعهده داشته است. 
 
«خانم و آقای آدلر» برداشتی آزاد از  نمايشنامه «خرده جنایت‌های زناشویی»، نوشته اریک امانوئل اشمیت، روایتی از زندگی زوجی در یک دنیای کمدی و فانتزی است.
 
انتهای پیام/

نظر شما