شناسهٔ خبر: 67261688 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: هنرآنلاین | لینک خبر

«خانم و آقای آدلر» به شهرزاد رسیدند

نمایش «خانم و آقای آدلر» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا اسماعیلی،با تهیه کنندگی حسین عابدین و مشاوره سمیرا کریمی به زودی در سالن 3 پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش هنرآنلاین،نمایش «خانم و آقای آدلر» پس از نمایش «سگ زندگی»   دومین اثر کارگردانی  حمیدرضا اسماعیلی است، که تمرینات خود را از اوایل بهار شروع کرده است  و به زودی در سالن ۳ پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می‌رود.

«آقا و خانم آدلر»  اثر تازه ای از تولیدات موسسه هنری هور است، موسسه هنری هور در سال جاری  مجری طرح نمایش «روال عادی»  به کارگردانی کیارش رست و تهیه‌کنندگی مجید مجیدی در سالن چهارسو تئاتر شهر و نمایش «آثار هفتمین بارش»،به تهیه کنندگی و کارگردانی علی‌رضا زمانی را برعهده داشته است. 

«خانم و آقای آدلر» برداشتی آزاد از  نمایشنامه «خرده جنایت‌های زناشویی» نوشته اریک امانوئل اشمیت، روایتی از زندگی زوجی در یک دنیای کمدی و فانتزی است. عدم صداقت آن‌ها در ارتباطشان، به سرعت زندگی مشترکشان را به خطر می‌اندازد، اما آیا می‌توان با استفاده از روش‌های روانشناسی به این مشکلات پایان داد؟!

همسر آقای آدلر با استفاده از استعداد تازه‌کار خود در روانشناسی، تصمیم می‌گیرد به مرد فراموش‌کارش کمک کند. اما این راه‌حل ، پای آقای آدلر را به دنیایی عجیب باز می‌کند...

نظر شما