شناسهٔ خبر: 67259776 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

افزایش تلفات سیل در جنوب چین

جواد فرج‌الهی

باران‌های سیل‌آسای روزهای اخیر در جنوب چین باعث رانش زمین و جاری شدن سیل شدید شده و علاوه بر خسارات قابل ملاحظه، تلفاتی نیز برجای گذاشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، منابع داخلی با به‌روزرسانی شمار تلفات این حادثه تاکنون از فوت ۱۳ تن و مفقود شدن ۱۵ نفر دیگر خبر داده‌اند.

خبرگزاری دولتی شینهوا گزارش داد بارندگی‌های ادامه‌دار از روز یکشنبه در میژو، استان گوانگدونگ ویرانی به بار آورده است. بر اساس این گزارش، تا روز دوشنبه ۵ نفر جان باختند و ۱۵ نفر مفقود هستند.

ویدیوی منتشر شده توسط تلویزیون مرکزی چین جاده‌های فروریخته و مناطق وسیعی که آب‌های گل آلود به آنجا نفوذ کرده و دچار آب گرفتگی شده‌اند را نشان می‌دهد. این ویدیوها همچنین نجات افراد با قایق را نشان می‌دهد.

رانش زمین همچنین به فوجیان استان همسایه نیز آسیب رساند. خبرگزاری شینهوا گفت تا روز سه‌شنبه مرگ ۸ نفر در آنجا تایید شده است. همچنین گزارش شده است که چندین نفر نیز مفقود شده‌اند.

مقامات محلی به تلاش‌های امداد و نجات سرعت بخشیده‌اند. کار بازسازی نیز در حال انجام است زیرا باران شدید به زیرساخت‌ها از جمله برق، ارتباطات و سایر تاسیسات آسیب وارد کرده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما