شناسهٔ خبر: 67258646 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه: رئیس‌جمهور منتخب باید فعال و آگاه به مبانی انقلاب باشد

ساوه - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: رئیس‌جمهوری منتخب باید همانند شهید جمهور، فردی فعال، پرکار و آگاهی به مبانی انقلاب اسلامی باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار حمید رسولی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با گرامی داشت یاد و خاطره ی شهدای خدمت به خصوص شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی و همراهانشان اظهار کرد: در انتخابات پیش رو، مردم غیور و پای کار شهرستان زرندیه با قدرت در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهند کرد.

سرهنگ رسولی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب افزود: انتخابات صحنه ی حضور مردم است و آنان با مشارکت خود در انتخابات ضمن حمایت از نظام، انقلاب و رهبری، حماسه تشییع شهیدان خدمت را تکمیل خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با اشاره به ویژگی های کاندید اصلح یاداور شد: ما باید شخصی را که فعال، پرکار و آگاه به مبانی انقلاب هست انتخاب کنیم تا در راه خدمت به مردم تمام توان خودش را بگذارد.

وی گفت: مردم با حضور پر شور در انتخابات ضمن ادامه دادن راه شهدا، حماسه با شکوهی را در هشتم تیر ماه رقم می زنند و به دشمنان ثابت خواهند کرد که در حمایت از جمهوری اسلامی ایران ذره ای کوتاه نمی آیند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به صورت زودهنگام هشتم تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

نظر شما