شناسهٔ خبر: 67268488 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس جمهور آینده باید فعال و آگاه به مبانی انقلاب باشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه گفت: رئیس جمهور آینده باید فعال، پرکار و آگاه به مبانی انقلاب باشد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه گفت: رئیس جمهور آینده باید فعال، پرکار و آگاه به مبانی انقلاب باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا از مرکزی ، حمید رسولی در این خصوص گفت:  هم‌اکنون در مقطع حساسی قرار گرفته‌ایم و انتخابات ریاست جمهوری را در پیش رو داریم که ۸ تیر ماه  با حضور اقشار مختلف مردم پرشور برگزار خواهد شد.
 
فرمانده سپاه زرندیه با گرامی داشت یاد و خاطره  شهدای خدمت به خصوص شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی و همراهانشان افزود: در انتخابات پیش رو، مردم غیور و پای کار شهرستان زرندیه با قدرت در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهند کرد.
رسولی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: انتخابات صحنه حضور مردم است و مردم با مشارکت خود در انتخابات ضمن حمایت از نظام، انقلاب و رهبری، حماسه تشییع شهیدان خدمت را تکمیل خواهند کرد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با اشاره به ویژگی‌های کاندید اصلح خاطرنشان کرد: ما باید شخصی را که فعال، پرکار و آگاه به مبانی انقلاب است را انتخاب کنیم تا در راه خدمت به مردم تمام توان خودش را  بگذارد.
وی گفت: مردم با حضور پر شور در انتخابات ضمن ادامه دادن راه شهدا، حماسه با شکوهی را در ۸ تیر ماه رقم خواهند زد و به دشمنان ثابت خواهند کرد که در حمایت از جمهوری اسلامی ایران ذره‌ای کوتاه نمی‌آیند.

نظر شما