شناسهٔ خبر: 67258356 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رقابت ۳ هزار و ۵۷۹ دانش آموز خراسان شمالی در آزمون ورودی سمپاد

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: ۳ هزار و ۵۷۹ دانش‌آموز استان در ۲۳ حوزه امتحانی در آزمون ورودی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی با هم رقابت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

رقابت ۳ هزار و ۵۷۹ دانش آموز خراسان شمالی در آزمون ورودی سمپاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛اکبری با اشاره به اینکه آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعداد‌های درخشان ساعت۱۰:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۳۱ خردادماه برگزار می‌شود، گفت: در این آزمون، ۳ هزار و ۵۷۹ دانش‌آموز در ۲۳ حوزه امتحانی با هم رقابت می‌کنند و در پایان ۳۲۰ نفر برای تحصیل در ۸ دبیرستان تیزهوشان دوره اول متوسطه پذیرفته خواهند شد.
ابوالقاسم اکبری همچنین افزود: آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی با شرکت ۶ هزار و ۸۱ دانش‌آموز در ۳۱ حوزه امتحانی از ساعت ۸ صبح روز جمعه یکم تیرماه برگزار می‌شود.
وی گفت: از این تعداد ۲۶۱ نفر در ۶ مدرسه تیزهوشان مقطع متوسطه دوم و مجموعا ۲ هزار و ۲۶۲ نفر در ۲۳ دبیرستان متوسطه دوم و هنرستان فنی و حرفه‌ای نمونه دولتی استان پذیرفته می‌شوند.
همه شرکت‌کنندگان با مراجعه به سامانه my.medu.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند و با شناسایی محل آزمون خود، حداقل نیم‌ساعت قبل‌از شروع آزمون به حوزه مراجعه کنند.
چنانچه کارت ورود به جلسه دانش‌آموزی فاقد عکس باشد لازم است با مراجعه به مدرسه محل تحصیل نسبت به الصاق و تأیید عکس توسط مدرسه اقدام و با کارت ورود به جلسه عکس دار در آزمون حضور یابد.

نظر شما