شناسهٔ خبر: 67258162 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اعلام برنامه رقابت پاراوزنه‌برداران ایران در جام‌جهانی تفلیس

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی برگزارکنندگان رقابت‌های جام‌جهانی پاراوزنه‌برداری، نمایندگان ایران از روز جمعه به مصاف حریفان‌شان می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، پنجمین دوره رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ وزنه برداری به عنوان آخرین رویداد این رشته پیش از بازی های پارالمپیک 2024 از روز پنجشنبه به میزبانی شهر تفلیس در کشور گرجستان آغاز می‌شود.

۳۱۳ ورزشکار از ۶۵ کشور در این دوره رقابت ها شرکت دارند که در میان آنها، گرجستان با ۱۶ ورزشکار، ازبکستان با ۹ ورزشکار، چین با ۸ ورزشکار و تیم ملی ایران با ۷ ورزشکار دارای بیشترین ورزشکار در بخش آقایان هستند.

پاراوزنه برداران شرکت کننده در جام جهانی تفلیس، برای کسب رنکینگ پارالمپیک پاریس تلاش می کنند.

برنامه مسابقات ملی پوشان ایران در این رویداد به شرح زیر است:

جمعه اول تیر
محسن بختیار در دسته ۵۹ کیلوگرم به عنوان نخستین نماینده کشورمان از ساعت ۱۶:۲۰ به وقت ایران به مصاف حریفان خود می رود. در این دسته وزنی، ۲۲ ورزشکار حضور دارند.

شنبه دوم تیر
امیر جعفری در دسته ۶۵ کیلوگرم از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران به مصاف حریفان خود می رود. در این دسته وزنی، ۲۰ ورزشکار حضور دارند.

یکشنبه سوم تیر
روح اله رستمی در دسته ۸۰ کیلوگرم از ساعت ۱۱ به وقت ایران به مصاف حریفان خود می رود. در این دسته وزنی، ۲۲ ورزشکار حضور دارند.

دوشنبه چهارم تیر
سید حامد صلحی پور در دسته ۹۷ کیلوگرم از ساعت ۱۲ ظهر به وقت ایران به مصاف حریفان خود می رود. در این دسته ورنی، ۱۳ ورزشکار حضور دارند.

سه شنبه پنجم تیر
علی اکبر غریب شاهی در دسته ۱۰۷ کیلوگرم از ساعت ۱۲:۱۰ به وقت ایران به مصاف حریفان خود می رود. در این دسته وزنی، ۱۴ ورزشکار حضور دارند.

مهدی صیادی و احمد امین زاده در دسته مثبت ۱۰۷ کیلوگرم از ساعت ۱۷:۱۵ به وقت ایران به مصاف حریفان خود می روند. در این دسته وزنی، ۱۳ ورزشکار حضور دارند.

نظر شما