شناسهٔ خبر: 67259807 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برنامه رقابت‌های ملی پوشان پاراوزنه برداری در جام جهانی

ملی پوشان وزنه برداری جانبازان و توان یابان کشورمان در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۴ - تفلیس به مصاف حریفان خود می‌روند.

صاحب‌خبر -
برنامه رقابت‌های ملی پوشان پاراوزنه برداری در جام جهانی
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ وزنه برداری به میزبانی تفلیس گرجستان از فردا پنجشنبه ۳۱ خرداد آغاز می‌شود.
 
برنامه مسابقات ملی پوشان کشورمان به شرح زیر است: 
جمعه یکم تیر:
محسن بختیار در دسته ۵۹ کیلوگرم به عنوان نخستین نماینده کشورمان از ساعت ۱۶:۲۰ به وقت ایران به مصاف حریفان خود می‌رود. در این دسته وزنی، ۲۲ ورزشکار حضور دارند.
 
شنبه دوم تیر:
امیر جعفری در دسته ۶۵ کیلوگرم از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران به مصاف حریفان خود می‌رود. در این دسته وزنی، ۲۰ ورزشکار حضور دارند.
 
یکشنبه سوم تیر:
روح اله رستمی در دسته ۸۰ کیلوگرم از ساعت ۱۱ به وقت ایران به مصاف حریفان خود می‌رود. در این دسته وزنی، ۲۲ ورزشکار حضور دارند.
 
دوشنبه چهارم تیر:
سید حامد صلحی پور در دسته ۹۷ کیلوگرم از ساعت ۱۲ ظهر به وقت ایران به مصاف حریفان خود می‌رود. در این دسته وزنی، ۱۳ ورزشکار حضور دارند.
 
سه شنبه پنجم تیر:
علی اکبر غریب شاهی در دسته ۱۰۷ کیلوگرم از ساعت ۱۲:۱۰ به وقت ایران به مصاف حریفان خود می‌رود. در این دسته وزنی، ۱۴ ورزشکار حضور دارند.
 
مهدی صیادی و احمد امین زاده در دسته مثبت ۱۰۷ کیلوگرم از ساعت ۱۷:۱۵ به وقت ایران به مصاف حریفان خود می‌رود. در این دسته وزنی، ۱۳ ورزشکار حضور دارند.
 
گفتنی است؛ این پنجمین دوره جام جهانی پاراوزنه برداری در سال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود و آخرین رویداد این رشته ورزشی پیش از بازی‌های پارالمپیک پاریس است و در این دوره ۳۱۳ ورزشکار از ۶۵ کشور برای کسب رنکینگ پارالمپیک پاریس در پایتخت گرجستان شانس خود را برای کسب سهمیه بزرگترین رویداد ورزشی امتحان می‌کنند. 
 
در این مسابقات گرجستان با ۱۶ ورزشکار، ازبکستان با ۹ ورزشکار، چین با ۸ ورزشکار و تیم ملی ایران با ۷ ورزشکار، دارای بیشترین ورزشکار در بخش آقایان هستند.

نظر شما