شناسهٔ خبر: 67257996 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

عضو شورای شهر اصفهان:

کمک‌های دولتی به شهرداری‌ها در دولت سیزدهم افزایش یافت

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نگاه ویژه دولت سیزدهم به مدیریت شهری نسبت به دوره‌های قبل قابل تحسین است و یکی از دستاوردهای مهم آن افزایش کمک‌های دولتی به شهرداری‌ها بود.

صاحب‌خبر -

محمدرضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه یکی از دستاوردهای مهم مدیریت شهری در دولت سیزدهم، افزایش کمک‌های دولتی به شهرداری‌ها بود، اظهار کرد: رشد قابل توجه اعتبارات دولتی و اختصاص اوراق مشارکت برای پروژه‌های عمرانی و حمل‌ونقل همگانی در دولت شهید آیت‌الله رئیسی مشهود بود.

وی با اشاره به اینکه نگاه ویژه دولت سیزدهم به مدیریت شهری نسبت به دوره‌های قبل قابل تحسین بود، افزود: دولت سیزدهم خدمت به مردم را در اولویت اصلی خود قرار داد و به همین دلیل یکی از راه‌های تحقق هدف خدمت به آن‌ها، توجه ویژه به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بود که این مهم توسط دولت شهید رئیسی انجام شد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: رئیس‌جمهور آینده باید در درجه اول کارآمد، باکفایت، شجاع، مدیر، مدبر و مردمی باشد، همچنین استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و مردم باید در اولویت قرار گیرد.

فلاح ادامه داد: تعامل با مدیران اجرایی به‌ویژه شهرداری‌ها و دهیارها، همچنین توجه به معیشت، حمل‌ونقل همگانی مطلوب، ورزش و سلامت جامعه برای خدمت به مردم باید از نگاه‌های ویژه رئیس‌جمهور باشد.

وی با بیان اینکه استفاده از مدیران جهادی و پرانرژی و شجاع باید از ویژگی‌های رئیس‌جمهور آینده باشد، گفت: به‌عنوان خادم مردم در پارلمان محلی از رئیس‌جمهور آینده می‌خواهم برای تسریع در خدمات‌رسانی به مردم و جلوگیری از دوباره‌کاری‌ها و حیف و میل بیت‌المال به سوی تحقق مدیریت واحد شهری حرکت کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه حضور مردم در عرصه انتخابات از حقوق واقعی و اصلی آن‌ها به‌شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: مشارکت در انتخابات، دخالت مردم در اداره کشور و اثرگذاری در سرنوشت خود آن‌ها است، بنابراین مردم با حضور پرشور خود در انتخابات، امنیت کشور را تضمین می‌کنند و از سوی دیگر قدرت چانه‌زنی و تعاملات با کشورهای دیگر را افزایش می‌دهند.

فلاح اضافه کرد: مشارکت بالا در انتخابات، مسئولیت رئیس‌جمهور آینده را افزایش می‌دهد، همچنین مطالبه‌گری مردم، در آینده بر رئیس‌جمهور و مدیرانش اثرگذار خواهد بود.

نظر شما