شناسهٔ خبر: 67257713 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی در کاسپین زنجان

نمایشگاه تخصصی خانه و مبلمان مدرن و دکوراسیون داخلی شامگاه سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کاسپین زنجان برپا شد.

صاحب‌خبر -

نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون در کاسپین زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان، مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان هدف از افتتاح این نمایشگاه را ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحد‌های تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد نمایندگی و ارتباط بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان برشمرد.

قندیلی افزود: آشنایی با سلایق و درخواست‌های مصرف کنندگان، ایجاد فضای رقابتی و بالا بردن حق انتخاب مصرف کنندگان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با حضور ۸۵ واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، البرز، اصفهان، خراسان رضوی، اردبیل و زنجان دایر شده است.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان گفت: هجدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی از ۲۹ خردادتا دوم تیر از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی زنجان دایر خواهد بود.

نمایشگاه‌های بین المللی کاسپین به عنوان تنها نمایشگاه ۱۰۰ درصد خصوصی ایران در برگزاری نمایشگاه‌ها در سال ۱۳۸۳ با هدف ارتقای صنعت نمایشگاهی ایران تاسیس شد.

موقعیت مناسب جغرافیایی، راه‌های ارتباطی زمینی، هوایی و ریلی و نزدیکی به مرکز کشور از جمله مزایای این نمایشگاه است.

نظر شما