شناسهٔ خبر: 58375278 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی در زنجان

نمایشگاه تخصصی خانه و مبلمان مدرن و دکوراسیون داخلی شامگاه دوشنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کاسپین زنجان برپا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز زنجان ؛ مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، افزود: استان‌های زنجان، آذربایجان شرقی، تهران، خراسان رضوی، البرز، گیلان، اردبیل، اصفهان و همدان استان‌های شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.

قندیلی افزود: ۹۸ غرفه برای ارایه مبلمان راحتی، کلاسیک و استیل، سرویس خواب، نهار خوری، تجهیزات آشپزخانه، لوستر و چراغ‌های تزئینی، کالای خواب، فرش و تابلو فرش و دکوراسیون منزل برپا شده است.

او وسعت این نمایشگاه را ۴ هزار و ۱۰۰ متر مربع بیان کرد و  گفت: فعالان در حوزه تولید مبلمان و صنابع چوبی، لوستر و چراغ‌های تزئینی، فرش و تابلو فرش و کالای خواب بیشترین مشارکت را در برپایی این نمایشگاه دارند.

وی آشنایی مردم با آخرین تولیدات این صنعت و ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف کننده، ایجاد فضا‌های رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و خرید مردم و دسترسی بهتر به کالا‌های مورد نیاز، آشنایی تولیدکنندگان با سلایق و درخواست‌های مصرف کنندگان و دسترسی تولیدکنندگان به بازار مصرف استان، حمایت از تولید داخلی و عرضه محصولات با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت و آشنایی مصرف کنندگان با توانمندی‌های صنعت مبل و دکوراسیون داخل کشور با هدف کاهش واردات و بسترسازی برای توسعه صادرات را از اهداف برگزاری این نماشگاه عنوان کرد.

قندیلی خاطرنشان کرد: نمایشگاه تخصصی خانه، مبلمان مدرن و دکوراسیون داخلی تا هفتم بهمن ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کاسپین زنجان برای بازدید و خرید عموم علاقه‌مندان دایر است.

نظر شما