شناسهٔ خبر: 67289530 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار همدان:

خون شهدا نظام الهی ما را بیمه کرده است

استاندار همدان ضمن گرامیداشت یاد شهدا به ویژه ۱۷۹ پرنده خونین بال جامعه اطلاعاتی استان گفت: خون شهدا نظام الهی ما را بیمه کرده است و وظیفه ما تلاش برای استحکام درخت تنومند انقلاب اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد امروز _پنجشنبه سی‌ویکم خرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهدا توسط خداوند انتخاب می‌شوند و این‌طور نیست که تصادفاً کسی به شهادت برسد و هرکسی توفیق شهادت را پیدا نمی‌کند و هزاران جوان پاک و مؤمنی که برای کسب رضای خدا و نه کسب بهشت و آخرت در مسیر شهادت گام برداشتند که البته با قضا و قدر الهی، عده‌ای همچون شهید همدانی‌ها و شهید سلیمانی‌ها زنده می‌مانند تا به موقع به فیض شهادت نائل شوند.

وی افزود: شهدای گمنام که در گمنامی و خاموشی به مجاهدت می‌پردازند و به شهادت می‌رسند، همچون حضرت زهرا (س) در گمنامی هستند و بسیاری از این عزیزان را بسیاری از مردم نشناخته و حتی محل دفن آنان را نمی‌دانند.

استاندار همدان ادامه داد: آنچه نظام الهی ما را بیمه کرده است، خون شهداست؛ اما تکلیف ما در مقابل شهدا، حفظ این انقلاب و تلاش برای استحکام این درخت تنومند است.

قاسمی‌فرزاد اضافه کرد: با حمایت‌ها و هدایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و همکاری و همراهی اعضای شورای تأمین، انتخابات ریاست جمهوری نیز همچون انتخابات چند ماه گذشته مجلس شورای اسلامی، با بهترین کیفیت برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای پایداری نظام، هیچ راهی جز سلامت و مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار نداریم و کوتاه آمدن مقابل خواسته‌های دشمنان، محکوم به شکست بوده و اجازه سر خم کردن مقابل دشمنان را نداریم.

نظر شما