شناسهٔ خبر: 67257611 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده اهواز در مجلس:

مردم با حضور در انتخابات مهر تایید دیگری بر نظام جمهوری اسلامی بزنند

دلال آلبوشهبازی

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید به حرکت شهید رئیسی استمرار بخشد، گفت: مردم باید رئیس جمهوری در راستای منویات مقام معظم رهبری و اهداف و ارزش‌های نظام و کسی که در مسیر حرکت جهادگونه شهید رئیسی گام برمی‌دارد را انتخاب کنند.

صاحب‌خبر -

سید محسن موسوی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: انتخابات یکی از مظاهر دموکراسی در جمهوری اسلامی ایران است به گونه‌ای که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون حتی در بحرانی‌ترین شرایط، انتخابات برگزار شده و حتی یک روز به تاخیر نیفتاده است.

وی افزود: امسال نیز به دلیل شهادت رئیس جمهور، نظام ناچار شد یک سال قبل از موعد انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات را برگزار کند و ان‌شاءالله ۸ تیرماه انتخابات پرشوری خواهیم داشت.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی مکررا در خصوص حضور مردم در انتخابات توصیه کرده است بنابراین از همه اقشار جامعه می‌خواهیم در این انتخابات، حضور پرشوری داشته باشند و رئیس جمهوری با آرای بالا انتخاب کنند.

وی بیان کرد: مردم باید رئیس جمهوری در راستای منویات مقام معظم رهبری و اهداف و ارزش‌های نظام و  کسی که در مسیر حرکت جهادگونه شهید رئیسی گام برمی‌دارد را انتخاب کنند.

موسوی‌زاده با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید به حرکت شهید رئیسی استمرار بخشد، گفت: انتظار می‌رود مردم، با بصیرت و با دقت رئیس جمهور خود را انتخاب کنند تا با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، مهر تایید دیگری بر نظام و اهداف نظام بزنند.

انتهای پیام

نظر شما