شناسهٔ خبر: 67257513 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دکتر آشوبی:

آخرین خبرها از بیمارستان قائم رشت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تعطیلی موقت بیمارستان قائم (عج) رشت در پی بروز آتش سوزی در این مرکز درمانی خبر داد.

صاحب‌خبر -

دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: بیمارستان قائم (عج) رشت را پس از آتش سوزی، موقتا تعطیل و کل بیماران این بیمارستان را هم برای تداوم ارائه خدمات به مراکز درمانی دیگر منتقل کردیم.

او با بیان اینکه فعلا به این بیمارستان اجازه فعالیت نمی‌دهیم، افزود: پس از انجام تعمیرات مربوطه و کار‌هایی که لازم است، در اولین فرصت مجوز ادامه  فعالیت به بیمارستان قائم (عج) رشت خواهیم داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: در حال حاضر گروه‌های فنی برای بررسی خسارات اولیه حریق و ... مأمور شده اند و نتیجه پس از پایان کار اعلام خواهد شد.

دکتر آشوبی در پاسخ به این سوال که تکلیف کادر درمان در مدت تعطیلی قائم (عج) رشت چیست، گفت: با توجه به اینکه این مرکز یکی از بیمارستان‌های بزرگ ما بود و حدود ۲۳۰ تخت از چرخه درمان خارج می‌شود، در نشست با مدیران بیمارستان هم تأکید شد تمام تلاش‌ها برای حل این مشکل در اولین فرصت انجام شود. 

او با بیان اینکه برای ساماندهی بیمارانی که نوبت جراحی داشتند، تعدادی پزشک و پرسنل حضور دارند، افزود: تا کادر خدماتی هم برگردند، هیئت مدیره برای کار‌های روزمره بیمارستان در این مدت اقدامات لازم را خواهند داشت.

 بیمارستان خصوصی قائم (عج) رشت، حوالی بامداد سه شنبه ۲۹ خرداد ماه دچار آتش سوزی شد که این آتش سوزی با تلاش نیرو‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت مهار شد و بیماران بستری در این بیمارستان هم به سایر مراکز درمانی منتقل شدند که متأسفانه در همان ساعات اولیه ۸ تن از این بیماران جان باختند..

نظر شما