شناسهٔ خبر: 67257502 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

جلسه کارگروه تدوین نقش استان گلستان در دفاع مقدس برگزار شد

جلسه کارگروه تدوین نقش استان گلستان در دفاع مقدس با حضور مسئولین برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، جلسه کارگروه تدوین نقش استان گلستان در دفاع مقدس امروز (چهارشنبه) با حضور سرهنگ پاسدار «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان، سردار«رزاقیان» از فرماندهان دوران دفاع مقدس و رئیس هیئت سوارکاری استان و اعضای کارگروه در محل دفتر هیئت سوارکاری استان برگزار شد.

سرهنگ «کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان از برنامه‌های انجام شده در ارتباط با تدوین نقش استان گلستان در دفاع مقدس را بیان کرد و اظهار داشت: تمام مقالات ارائه شده باید در ارتباط با دفاع مقدس باشد و کلیه ادارت نیز باید نماینده های خود را جهت برنامه ریزی به این اداره ارائه دهند.

کاظمی با بیان اینکه دوران هشت ساله دفاع مقدس از مهم‌ترین عرصه‌های مهم تاریخ ایران اسلامی شناخته می‌شود، گفت: معرفی استان و شهرستان‌های زیرمجموعه، نقش و عملکرد خاص استان در انقلاب اسلامی و تثبیت آن در وقایع و اتفاقات گذشته، نقش و عملکرد یگان‌های نظامی استان در دفاع مقدس، نقش و عملکرد نهادها، ادارات و سازمان‌های استان و نقش و عملکرد بسیج از دیگر مواردی است که در تدوین این کتاب مدنظر قرار می‌گیرد.

کار گردآوری، و تدوین این کتاب را «نقی اسلامی» به عنوان دبیر ستاد تدوین نقش استان گلستان در دروان دفاع مقدس و از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس این استان به عهده دارد.

انتهای پیام / 

نظر شما