شناسهٔ خبر: 67257284 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

صادق‌پور: برای قضاوت در المپیک خیلی سختی کشیدم/ امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای بوکس ایران باشم

داور ۳ ستاره بوکس ایران گفت: ان‌شاءالله با قضاوت‌های خوب در المپیک بتوانم مسیر را برای سایر داوران جوان ایران هم باز کنم.

صاحب‌خبر -

فرزاد صادق‌پور در گفت‌وگو با میزان، درباره انتخاب شدن برای قضاوت در المپیک پاریس اظهار داشت: من و بابک بردبار در رقابت‌های گزینشی المپیک خیلی سختی کشیدیم و در رقابت‌های مختلفی قضاوت کردیم. خود من در رقابت‌های گزینشی المپیک در اروپا و آفریقا حضور داشتم و در جهانی تایلند هم قضاوت کردم.

وی افزود: در سه تورنمنت گزینش شدم و خوشبختانه من و بابک بردبار برای قضاوت در المپیک انتخاب شدیم که افتخار بزرگی است و امیدوارم نماینده‌های شایسته‌ای برای بوکس ایران باشیم.

امیدوارم بتوانم مسیر را برای داوران جوان ایران باز کنم

داور سه ستاره بوکس ایران درخصوص دشواری‌های مسیر رسیدن به المپیک تصریح کرد: خیلی سختی کشیدم و می‌دانستم خدا من را نگاه می‌کند و به المپیک پاریس می‌رسم. این همه سال زحمت کشیدم و عمرم را در بوکس گذراندم و الان حال وصف ناپذیری دارم. ان‌شاءالله با قضاوت‌های خوب در المپیک بتوانم مسیر را برای سایر داوران جوان ایران هم باز کنم.

صادق‌پور درباره ستاره دار شدن داوران ایرانی گفت: در حاشیه رقابت‌های گرامیداشت شهید جمهور و شهدای خدمت با حضور مدرسین بین‌المللی از داوارن ایرانی آزمون ستاره دار شدن گرفته شد که خوشبختانه تعداد زیادی از داوران جوان ما ستاره دار شدند.

داوران جوان و بسیار خوبی داریم

وی در پایان خاطرنشان کرد: داوران جوان و بسیار خوبی داریم که باید تجربه کسب کنند. با حضور در مسابقات مختلف و گذراندن دوره‌های مختلف یک داور جوان می‌تواند روز به روز بهتر شود تا ان‌شاءالله روز به روز تعداد داوران ۳ ستاره و المپیکی ما بیشتر شود.

انتهای پیام/

نظر شما