شناسهٔ خبر: 67275268 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پای آرشا شکوری به موقع سُر خورد!

درخشش در تیم نوجوانان در جام جهانی کافی بود تا ستاره جوان دیگری به فوتبال ایران معرفی شود که این روز‌ها شرایط خوبی ندارد. درخشش در تیم نوجوانان در جام جهانی کافی بود تا ستاره جوان دیگری به فوتبال ایران معرفی شود که این روز‌ها شرایط خوبی ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، آرشا شکوری جوان جویای نامی که در جام جهانی نوجوانان در تیم حسین عبدی خوش درخشید راه صد ساله را یک شبه طی کرد حالا در وضعیت خاصی به سر می‌برد.

این جوان کم سن و کم‌تجربه در حالی به تیم‌ملی بزرگسالان دعوت شد که در تاریخ فوتبال ایران اولین بازیکنی بود که بدون سابقه بازی در لیگ برتر پیراهن تیم بزرگسالان را بر تن کرد و شاید همین اتفاق عجیب هم مزید بر علت شد تا این بازیکن افت عجیبی را در ادامه مسیر تجربه کند. پرداخته شدن بیش از حد رسانه‌ای به این بازیکن و برخی حمایت‌هایی که در عمل نتیجه‌ای معکوس داشت، شرایط خاصی را برای این جوان تازه وارد به فوتبال ایران حکمفرما کرد.

اولین حضور آرشا در لیگ برتر به اواخر نیمه اول دیدار پرسپولیس و هوادار بازمی‌گردد؛ جایی که علیرضا حقیقی به دلیل مصدومیت جای خود را به این دروازه‌بان جوان داد و در نهایت در برابر حملات همه جانبه سرخ‌ها تنها یک بار دروازه‌اش را باز شده دید اما حکایت حضور در بازی‌های بعدی برای شکوری جوان چندان خوشایند نبود

دو گل در بازی سپاهان، ۵ گل در دیدار برابر نساجی و سه گل در مصاف با استقلال خوزستان در لیگ برتر و ۵ گل در جام حذفی در دیدار روبروی گل‌گهر سیرجان ماحصل حضور این دروازه‌بان جوان در سطح اول فوتبال ایران بود تا پس از این حضور و ثبت این آمار، هجمه‌هایی روی این گلر ایجاد شود.

به نظر می‌رسد اطرافیان این گلر جوان، باید در مسیر رشد او برای سال‌های آینده در مشاوره به این دروازه‌بان تجدیدنظر داشته باشند چرا که ادامه مشاوره‌های این چینی و ایجاد فشار رسانه‌ای برای مطرح کردن نام این بازیکن می‌تواند برای او و آینده اش نتیجه‌ای معکوس به همراه داشته باشد و منجر به این شود که فوتبال این مهره جوان آغاز نشده به سرانجام برسد.

با این اوصاف به نظر می‌رسد اتفاقات اخیربرای آرشا شکوری در لیگ برتر به نوعی تلنگر به موقعی برای او محسوب می‌شد و حالا پس از پایان فصل فوتبالی این فرصت برای ریکاوری روحی و روانی برای او ایجاد شده است تا بتواند با روحیه بهتر و شرایط فنی آماده‌تر فصل آینده لیگ برتر را با شرایط بهتری آغاز کند. 

انتهای پیام/ 

نظر شما