شناسهٔ خبر: 67275279 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

خاطره تلخ برای ارسلان کاظمی زنده شد!

ارسلان كاظمى در ثانيه‌هاى فينال نتوانست یک توپ سرنوشت‌ساز را وارد سبد حریف کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم بسکتبال طبیعت اسلامشهر در یک بازی جذاب و البته جنجالی توانست با نتیجه ۹۹ بر ۹۴ از سد تیم قدرتمند شهرداری گرگان بگذرد و به عنوان قهرمانی ليگ برتر دست پیدا کند.

اما در انتهای کوارتر چهارم این دیدار ارسلان کاظمی که تا آن لحظه بازی درخشانی را از خود به نمایش گذاشته بود مرتكب اشتباه شد تا خاطره تلخ بازی با فیلیپین در مسابقات آسيايى در هانگژو برای او زنده شود.

در حالی که شهرداری در فاصله کمتر از یک دقیقه مانده به پایان بازی دو امتیاز از حریفش پیش بود، ارسلان کاظمی در یک صحنه تک به سبد در عین ناباوری همگان نتوانست توپ را به امتیاز تبدیل کند تا جردن استیونز گارد آمریکایی طبیعت اسلامشهر از این اشتباه به بهترین نحو استفاده کند و با یک پرتاب سه امتیازی تیمش را پیش بيندازد.

این اشتباه از ارسلان یک بار دیگر خیلی‌ها را به یاد بازی تیم‌های ایران و فیلیپین در بازی‌های آسیایی هانگژو چین انداخت که ارسلان کاظمی در یک ضد حمله و در حالی که تمامی بازیکنان فیلیپین جا مانده بودند نتوانست توپ را وارد سبد کند تا با همین اشتباه تیم ملی از رسیدن به نیمه نهایی باز بماند.

شهرداری گرگان با ناکامی در کسب قهرمانی لیگ، علی‌رغم انجام بیش از پنجاه بازی در تمامی مسابقات نتوانست جامی را برای هواداران پر شور خود به ارمغان بیاورد. آنها چند روز پیش نیز در جام باشگاه‌های آسیا از رسیدن به مدال برنز هم محروم شدند.

نظر شما