شناسهٔ خبر: 67797404 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اختصاصی ایرنا؛

آخرین پیغام کایسری‌اسپور به استقلال: با پنجره بسته چطور جانشین کریمی را جذب کنیم؟

تهران-ایرنا- مشکلات کایسری‌اسپور و بسته بودن پنجره این باشگاه باعث شده تا صدور رضایتنامه علی کریمی برای استقلال با اما و اگر همراه شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، استقلال خیلی پر و پا قرص دنبال راهی است تا بتواند علی کریمی را جذب کند. هافبک باتجربه‌ای که همین چند ماه قبل قرارداد خود را تا تابستان ۲۰۲۷ ( تابستان ۱۴۰۵ ) تمدید کرد تا همچنان پیراهن کایسری‌اسپور را در سوپرلیگ ترکیه بر تن کند. کریمی دو سه فصل است در این باشگاه حضور دارد و مسئولان کایسری‌اسپور از عملکرد او رضایت کامل دارند.

جواد نکونام اما به هر قیمتی کریمی را می‌خواهد. او به مدیران باشگاه استقلال اعلام کرده هر طور شده با مسئولان کایسری‌اسپور مذاکره کنند و کریمی را به خدمت بگیرند. مدیران استقلال هم طی یکی دو روز اخیر با کایسری‌اسپور نامه‌نگاری کرده‌اند اما فعلاً پاسخی از طرف مقابل برای آنها ارسال نشده. دلیل این مسأله هم برمی‌گردد به اتفاقی که برای کایسری‌اسپور در ترکیه رخ داده است.

آخرین پیغام کایسری‌اسپور به استقلال: با پنجره بسته چطور جانشین کریمی را جذب کنیم؟

پنجره نقل و انتقالات کایسری‌اسپور به دلیل بدهی بسته است و به همین دلیل مسئولان این باشگاه فعلاً تصمیمی برای صدور رضایتنامه کریمی نگرفته‌اند. این بسته بودن پنجره می‌تواند هم به سود استقلال باشد و هم به ضرر این تیم؛ چرا که مسئولان کایسری‌اسپور با دریافت مبلغ رضایتنامه می‌توانند بخشی از بدهی‌ها را پرداخت و پنجره نقل و انتقالات خود را باز کنند.

اما ضرر این پنجره بسته برای استقلال چیست؟ مدیران کایسری‌اسپور به استقلالی‌ها اعلام کرده‌اند اگر با انتقال کریمی موافقت کنند و آن وقت نتوانند تمام بدهی‌ها را بپردازند تا پنجره باز شود، نمی‌توانند جانشینی برای هافبک ایرانی تیم‌شان جذب کنند و به همین دلیل شاید در نهایت با این انتقال مخالفت شود. این‌ها آخرین اخبار درباره پرونده استقلال، کایسری‌اسپور و علی کریمی است. باید ببینیم آیا در نهایت موانع این انتقال برطرف می‌شود و کریمی به استقلال برمی‌گردد یا نه؟

نظر شما